4 תשובות
עשיתי לפני יומיים והיה קליל
זה בסך הכל כמה שניות ואז זה נגמר, לא יהיה כואב לנצח (למרות שמי שעשה לי את הבדיקה פעם היה מישהו שמכיר אותי ושונא אותי אז הוא עשה לי כמה פעמים וגרם לי להקיא עליו)
מה אני אגיד לך, זה לא כואב כמה שניות וזה נגמר
בשמחה-
חבר טוב שלי הלך היום לעשות בדיקה ואמר שזה ממש סבבה ולא כל כך גרוע כמו שכולם אומרים הוא אמר שזאת הייתה דווקא חוויה