26 תשובות
זה לא כל כך הגיוני, אין מה לעשות אבל ):
הכל טוב כפרע
כולה היטלר יאללה
אנונימי
אתה יהודי?
שואל השאלה:
התגיירתי , אבא שלי היה יהודי ואמא שלי לא
אנונימי
זה שהוא היה קשור אלייך השטן בעל הרגליים האלו יימח שמו
לא אומר שאתה כמוהו. יש דבר כזה "תיקון", לא יודעת אם אתה דובר אמת, בטח שזה לא נושא לצחוק, אבל אם כן, אולי זו הדרך שלך לתקן הרבה את הרע שהוא הותיר.
שואל השאלה:
איך לתקן והמשפחה הרחוקה שלי בקשר עם הילדים של הילדים של הילדים של אבא החורג של היטלר כ
אנונימי
אני מניחה שאתה יודע את החרא שהוא עשה, כמה מרושע, ובן אדם שלא היה בעל הכבוד לקרוא לו "בן אדם", עצם העובדה הביולגית שלך, אמור להגביר את הבושה במעשים שעשה בעייניך. אתה עונה על התשובה בעצמך, זה תיקון
זה לא הגיוני כל כך..
מה קשור "לתקן" ?
זה לא תפקידו "לתקן" את הדברים שהיטלר עשה, הוא לא היטלר !
לא היה לו אחים ולא ילדים די לחרטט ובטח שלא על זה
אף אחד לא דיבר על לתקן, כיאלו זה הוא ... את זו שמפרשת את זה לא נכון .
מי כמוך יודעת שואל השאלה, כמה מבייש זה להיות קשור אליו, את החלק שלך עשית, עצם העובדה שאת מתביישת ונכזבת בקשר שלך עם אדם שהרס חיי מליוני, זה תיקון .
מה איך
שואל השאלה:
כן היו לו אחים תבדוק אותי
אנונימי
אני בתת יואו אמאלה
שואל השאלה:
רוברט לבנדוסקי גם קשור להיטלר בדקתי ממש עשיתי עבודת שושרים איך אפשר לשלוח תמונה
אנונימי
וועליה למה להלחיץ אותו
הכל טוב אתה לא כמוהו נכון?
ברור שאתה לא כמוהו אז אין לך מה לדאוג זה לא שאתה בחרת מי להיות
להיטלר לא היה אבא חורג,יאללה נאמנים מחקו את הספאם המחורטט הזה.
שואל השאלה:
תבדקי אותי
אנונימי
אני לא יודע אם זה אמיתי
אבל אם זה כן אין לך מה לעשות
הוא פשוט מהמשפחה שלך
זהו
זאת לא אשמתך
איך זה הגיוני?! להיטלר לא היו ילדים נכון?!
היטלר איבד אשך פעם(טרו סטורי)
אז אני לא בטוח אם היו לו ילדים...
שואל השאלה:
היו לו משפחה אתה יודע
אנונימי
אני יודע פשוט אמרתי לזאת שמעליי
בספאם הכל הגיוני