2 תשובות
מלא לא ממליצים על זה
אבל יש את צום לסירוגין, את אוכלת נגיד מהשעה 10:00 בבוקר עד 18:00 בערב או מ12:00 עד 20:00. הרעיון הוא צום של 16 שעות, שאת לא כל כך מרגישה כי חצי מזה זה לילה .

יש גם דיאטה ללא פחמימות שזאת דיאטת כאסח, לא ממליצה כי גם אין כל כך מה לאכול.

או שאת יכולה לעשות דיאטה נכונה, רגילה, להוריד בזמן קצר גם אפשרי אם תשקיעי ותעשי גם ספורט.
אנונימית
תקשיבי אפשר להוריד עד 2 קילו שומן בחודש אם תרדי יותר זה יהיה בגלל כל הנוזלים או שתרדי גם במסת שריר שזה לא טוב.. בקיצור כדי לרדת במשקל בצורה בריאה את פשוט צריכה להיות במאזן קלורי שלילי (לשרוף יותר ממה שאת מכניסה) ולא להרעיב את עצמך תכאלי בכמויות נורמאליות ותשתדלי שיהיה את כל אבות המזון בכל ארוחה
ותשתי יותר מים ופחות מלח כדי שלא יהיה לך הצתברות נוזלים ואז את סתם תחשבי שאת שוקלת יותר..