5 תשובות
ממש לא:)
לא חחח פשוט תכתוב שיבקשו להכניס חזרה בקבוצה או משהו אין על מה להיות מובך בכלל
קצת
אבל תגיד בקבוצה של הכיתה תגידו למורה שיכניס אותי אם בא לך להכנס בכלל חחח
לא, שטויות.
הכל טוב :)
לא . תהנה כל עוד אתה לא לומד