5 תשובות
ממש לא:)
לא חחח פשוט תכתוב שיבקשו להכניס חזרה בקבוצה או משהו אין על מה להיות מובך בכלל
קצת
אבל תגיד בקבוצה של הכיתה תגידו למורה שיכניס אותי אם בא לך להכנס בכלל חחח
אבל תגיד בקבוצה של הכיתה תגידו למורה שיכניס אותי אם בא לך להכנס בכלל חחח
לא, שטויות.
הכל טוב :)
הכל טוב :)
לא . תהנה כל עוד אתה לא לומד
באותו הנושא: