16 תשובות
אף אחד מהם.
ביבי מושחט
אני לא חושבת שגנץ יוכל לנהל מדינה
ביבי מושחט
אני לא חושבת שגנץ יוכל לנהל מדינה
פחות מבינה בכל עניין הפוליטיקה, מה שאני יודעת זה שביבי כריזמטי והכל טוב, אבל לא טוב למדינה שלנו.
גנץ פחות טוב בנאומים וזה ותכלס פחות טוב אבל יותר טוב מסיבי
כשאני אבין בזה יותר כנראה שאני לא אצביע לשניהם
גנץ פחות טוב בנאומים וזה ותכלס פחות טוב אבל יותר טוב מסיבי
כשאני אבין בזה יותר כנראה שאני לא אצביע לשניהם
אנונימית
ביבי ברור איזו מין שאלה זו
אנונימי
רק
ב
-י
ב
-י
ב
-י
ב
-י
ביבי חד משמעית.
אומנם הוא מושחת אבל לפחות הוא תורם למדינה
גנץ אמר פעם שהוא היה מוכן לתת שטחים ואמאלה אם הוא אשכרה היה ראש ממשלה האידיוט הזה
אומנם הוא מושחת אבל לפחות הוא תורם למדינה
גנץ אמר פעם שהוא היה מוכן לתת שטחים ואמאלה אם הוא אשכרה היה ראש ממשלה האידיוט הזה
שואל השאלה:
מה???? אני????? מה פתאום? מה קרה לך?
מה???? אני????? מה פתאום? מה קרה לך?
נעצתי
אנונימי
אף אחד מהם שתיהם סתומים כל הכנסת דפוקה עובדה שלא הצלחנו להרכיב ממשלה 3 פעמים
אנונימית
אף אחד
אף אחד. אני בעד כלב שינהל את המדינה.
זה יהיה חמוד ובטוח יותר
זה יהיה חמוד ובטוח יותר
אנונימית
^טוב שלך
שואל השאלה:
תכלס ואז נראה מו ירצה לתקוף אותנו
תכלס ואז נראה מו ירצה לתקוף אותנו
כן כן כן!!! כלב ינהל את המדינה הכי טוב^^
טוב אנונימית
טוב אנונימית
ביבי..
ביבי,בזכותו הכלכלה השתפרה בצורה מדהימה ובכללי עשה קסמים ביחסי החוץ,עכשיו כל הילדים חסרי ההשכלה בסיסית בוכים על האם הוא קיבל כמה סיגרים מחבר שלו וכאילו די תפסיקו להיות כפויי טובה ובכיינים.
ביבי כי טראמפ אוהב אותו
באותו הנושא: