6 תשובות
כי המוזיקה שלו דיכאונית
חשבת על זה?
אאוץ
בכל מקרה אני מניחה בגלל שכאילו המוזיקה שלו מדברת על הנושאים האלה אז אנחנו כאילו מתחברים אליו ומזדהים, אני אישית לא מחפשת צומי אבל אפשר להגיד על זה על כל בן אדם, יש כאלה שמחפשים צומי ויש כאלה שלא
.-!
שואל השאלה:
^ כן חשבתי על זה, אבל יש ילדות שמקשיבות לו וחושבות שהן בדיכאון באמת ללא סיבה מיוחדת. בתור אחד דיכאוני הן באמת מזייפות דיכאון וחושבות שהן בדיכאון כי הן מקשיבות לליל פיפ.
אנונימי
^מסכימה איתך, יש הרבה שהם כאלה אבל זה לא כולם. עצוב שזה מה שעכשיו נגיד חושבים עליי אם אני אומרת שאני שומעת ליל פיפ
.-!
זה שהקהל שלו חרא שמורכב מילדות בנות 13 לא אמור להיות חדש לך, ככה זאת כל הסצנה הזאת אם להגיד את האמת
בסדר בעיה שלהם שהם חושבים שזה מגניב יעבור להם אני סבבה עם ליל פיפ יש לו שירים נחמדים חלקם בפלייליסט שלי