6 תשובות
גם אותי מעירים מוקדם לצערי לזום
כי הם חראות בטוסיק.
כי זה לימודים,גם לפני זה קמנו מוקדם לבית ספר.
יואו מעירים אותנו ולא עושים כלום
כאילו בישביל מה
פשוט תנו לנו לישון
כן אבל אין מה לעשות אנחנו עדיין צריכים ללמוד וכל זה
וואי כן , אין לי כוח לקום