3 תשובות
אני עשיתי כי היה לי רווח
את יכולה לעשות אם הרווח מפריע לך. אני מכירה מישהי שעשתה גשר בגלל שהיה לה רווח ועכשיו אין לה
שואל השאלה:
כמה זמן הייתם עם הגשר? פשוט בגלל שזה נראה כמו משהו שקל לסדר אז אני מקווה שלא יקח יותר מידי זמן
כמה זמן הייתם עם הגשר? פשוט בגלל שזה נראה כמו משהו שקל לסדר אז אני מקווה שלא יקח יותר מידי זמן
אנונימית
באותו הנושא: