3 תשובות
אני עשיתי כי היה לי רווח
את יכולה לעשות אם הרווח מפריע לך. אני מכירה מישהי שעשתה גשר בגלל שהיה לה רווח ועכשיו אין לה
שואל השאלה:
כמה זמן הייתם עם הגשר? פשוט בגלל שזה נראה כמו משהו שקל לסדר אז אני מקווה שלא יקח יותר מידי זמן
אנונימית