31 תשובות
שואל השאלה:
הממוצע יהיה הגובה האידאלי לגבר
הממוצע יהיה הגובה האידאלי לגבר
אנונימי
1.80 סביר להניח, אבל אני אישית חושבת שלא צריך להיות גובה אידיאלי לאף אחד מהמינים..
שואל השאלה:
לכתוב גובה מדויק או טווח קטן
לכתוב גובה מדויק או טווח קטן
אנונימי
לדעתי 183 אבל אני לדוגמא יותר נמשכת ל177
1.85 נראה לי
מעל 1.80 אבל פחות מ-1.85
אנונימי
לדעתי באזור ה183
אבל אני אוהבת כמה שיותר גבוה
אבל אני אוהבת כמה שיותר גבוה
שואל השאלה:
למה 1.85 בערך ?
רוב הבנות בגובה ממוצע( לא רוב גדול, אבל כן רוב) מעדיפות 1.80-1.84 על 1.84-1.88 למשל
למה 1.85 בערך ?
רוב הבנות בגובה ממוצע( לא רוב גדול, אבל כן רוב) מעדיפות 1.80-1.84 על 1.84-1.88 למשל
אנונימי
לדעתי זה לא יהיה 1.85 בערך,
יש יותר בנות שיגידו 1.80 מאשר 1.90 כי יש יותר ממוצעות ונמוכות מגבוהות
ובדרך כלל גבוהות יגידו 1.90 בערך
אולי זה יהיה 1.82-1.83
יש יותר בנות שיגידו 1.80 מאשר 1.90 כי יש יותר ממוצעות ונמוכות מגבוהות
ובדרך כלל גבוהות יגידו 1.90 בערך
אולי זה יהיה 1.82-1.83
אנונימי
שמע זה תלוי לא כולן חולות על גבוהים
אני פחות ממטר שישים מעדיפה לא יותר מדי אחרי 1.80 אבל אחת אחרת תדפוק לך 1.85
אני פחות ממטר שישים מעדיפה לא יותר מדי אחרי 1.80 אבל אחת אחרת תדפוק לך 1.85
גם 1.80 יהיה לך גבוה מדי ^
בנות לפעמים לא יודעת מה זה הבדל של מעל 20 ס"מ
אני אומר את זה בתור אחד 1.90 עם מספיק ניסיון
בנות לפעמים לא יודעת מה זה הבדל של מעל 20 ס"מ
אני אומר את זה בתור אחד 1.90 עם מספיק ניסיון
אנונימי
1.85-1.75
בדר"כ שיש אופציות אז בנות יבחרו מה שיותר גבוהה, אבל ששואלים על גובה אידיאלי עבורן הן לא ילכו על בנים גבוהים מאוד
בדר"כ שיש אופציות אז בנות יבחרו מה שיותר גבוהה, אבל ששואלים על גובה אידיאלי עבורן הן לא ילכו על בנים גבוהים מאוד
אז אני אומרת לך שאני יודעת מה גבוה לי ומה לא ומבינה טוב מאוד את ההבדל גובה.^^
אני יודעת את ההבדל ואני עדיין אוהבת את זה ככה אוהבת להסתכל על הבן זוג מלמטה אוהבת שהוא צריך להרים אותי מלא
שאלת כבר לא ?
על כל פנים,
בהערכה מאוד גסה אני מניח שנמוכות ברובן ירצו 1.75-1.80 בערך,
אצל הקרובות לממוצע יהיה טווח גדול יותר אם כי ככל הנראה זה יתכנס לאיזור של 1.78-1.88
אצל הגבוהות כנראה הטווח יהיה 1.83-1.93, כמות הבנות שירצו מעל 1.95 הוא קטן מאוד.
לכן אני משאר שאם תיקח מדגם מדויק שמייצג את הגבהים של הנשים בישראל הממוצע יהיה באיזור 1.83
על כל פנים,
בהערכה מאוד גסה אני מניח שנמוכות ברובן ירצו 1.75-1.80 בערך,
אצל הקרובות לממוצע יהיה טווח גדול יותר אם כי ככל הנראה זה יתכנס לאיזור של 1.78-1.88
אצל הגבוהות כנראה הטווח יהיה 1.83-1.93, כמות הבנות שירצו מעל 1.95 הוא קטן מאוד.
לכן אני משאר שאם תיקח מדגם מדויק שמייצג את הגבהים של הנשים בישראל הממוצע יהיה באיזור 1.83
שואל השאלה:
למה שנמוכות ירצו 1.75-1.80 ?
למה שנמוכות ירצו 1.75-1.80 ?
אנונימי
כי יותר מזה מרגיש גבוה מדי כבר וזה מרגיש הזוי
כי זה היחס הנכון בין משיכה לנוחות, קשה לבנות להימשך אבולוציוניות לגברים שהם מתחת לגובה הממוצע.
אם זו מישהי מאוד נמוכה אז ייתכן וגם 1.70-1.75
אם זו מישהי מאוד נמוכה אז ייתכן וגם 1.70-1.75
על כל פנים, 1.80-1.85 זה הטווח המדויק, עם סטיית תקן של 2 ס"מ למעלה או למטה.
זה משהו שאתה יכול לבדוק די בקלות, תוכל גם לבדוק באינטרנט.
אין צורך לשאול על כך כמה פעמים.
זה משהו שאתה יכול לבדוק די בקלות, תוכל גם לבדוק באינטרנט.
אין צורך לשאול על כך כמה פעמים.
שואל השאלה:
אז לנמוכים הם לא נמשכים ? לא הבנתי
אז לנמוכים הם לא נמשכים ? לא הבנתי
אנונימי
לא אמרתי את זה, אמרתי שיהיה להם קשה יותר טוב.
אם השאר הפרמטרים אתה מושך זה לא יפריע להן,
זו פשוט תהיה נקודת פתיחה מעט פחות טובה.
זה מתחיל להיות מורגש אצל גברים שהם מתחת ל-1.74
אם השאר הפרמטרים אתה מושך זה לא יפריע להן,
זו פשוט תהיה נקודת פתיחה מעט פחות טובה.
זה מתחיל להיות מורגש אצל גברים שהם מתחת ל-1.74
האמת שלדעתי 1.85
אני בעצמי יותר גבוהה מהטווח שרשמת אבל גם לדעת חברות שלי זה הגובה המושלם
אני בעצמי יותר גבוהה מהטווח שרשמת אבל גם לדעת חברות שלי זה הגובה המושלם
שואל השאלה:
כי את אהבלה
שאלת כולה את החברות שלך
חצי אומרות 1.80 יא חסרת הבנה
כי את אהבלה
שאלת כולה את החברות שלך
חצי אומרות 1.80 יא חסרת הבנה
אנונימי
אני מתהה איזה הזוי
כנראה שאתה 1.70 שמחפש קצת בטחון עצמי וכשאתה לא מקבל אותו אתה מתחיל לקלל
תחפש באינטרנט, בסקרים מדעיים אשכרה נכונים ולא בתשובה של 10 בנות, תקבל שהטווח הוא 1.83-1.88 כלומר בגדול הגובה המושלם הוא 1.85
עכשיו עוף מפה יא גמד
כנראה שאתה 1.70 שמחפש קצת בטחון עצמי וכשאתה לא מקבל אותו אתה מתחיל לקלל
תחפש באינטרנט, בסקרים מדעיים אשכרה נכונים ולא בתשובה של 10 בנות, תקבל שהטווח הוא 1.83-1.88 כלומר בגדול הגובה המושלם הוא 1.85
עכשיו עוף מפה יא גמד
פשוט רבת פה עם כל מי שרשמה משהו שיותר מ180 אני מתהה
שואל השאלה:
יאהבלה על פי רוב הסקרים באינטרנט האידאלי הוא 1.80-1.86
יא נעל
אני קראתי את כל המחקרים שיש, חרשתי על זה
את לא קראת כלום
האידאלי 1.83
יאהבלה על פי רוב הסקרים באינטרנט האידאלי הוא 1.80-1.86
יא נעל
אני קראתי את כל המחקרים שיש, חרשתי על זה
את לא קראת כלום
האידאלי 1.83
אנונימי
חחח בוא נבהיר דקה משהו- אני לא נעל ולא כלום :)
סיימתי שנה שעברה בגרות במתמטיקה 5 יחל דרך תוכנית של אוניברסיטת בר אילן, עם ציון סופי 98, כשאני הייתי בכיתה י'
אז אפשר לומר אפילו שאני מאוד חכמה.
בניגוד אליך אני יודעת טוב מאוד מה אני שווה ולא מתעכבת שעות כמו שאתה עושה על זה שאתה גמד.
ואשכרה מקבלת את עצמי כמו שאני ומתגאה בעצמי
עכשיו אולי תבין שזה לא משנה מה אנשים רנדומליים באינטרנט חושבים ותלך מפה? תודה רבה לך
סיימתי שנה שעברה בגרות במתמטיקה 5 יחל דרך תוכנית של אוניברסיטת בר אילן, עם ציון סופי 98, כשאני הייתי בכיתה י'
אז אפשר לומר אפילו שאני מאוד חכמה.
בניגוד אליך אני יודעת טוב מאוד מה אני שווה ולא מתעכבת שעות כמו שאתה עושה על זה שאתה גמד.
ואשכרה מקבלת את עצמי כמו שאני ומתגאה בעצמי
עכשיו אולי תבין שזה לא משנה מה אנשים רנדומליים באינטרנט חושבים ותלך מפה? תודה רבה לך
ו-וואו טעיתי ב2 סמ,
דיי אני כזאת אהבלה בשיא הרצינות מטומטמת פשוט איך טעיתי בכל כך הרבה כי שני סנטימטרים משנים את הכל פשוטט
דיי אני כזאת אהבלה בשיא הרצינות מטומטמת פשוט איך טעיתי בכל כך הרבה כי שני סנטימטרים משנים את הכל פשוטט
שואל השאלה:
2 ס"מ זה גם משהו
והרבה בנות ממוצעות מעדיפות 1.80 על 1.85 יטיפשה
2 ס"מ זה גם משהו
והרבה בנות ממוצעות מעדיפות 1.80 על 1.85 יטיפשה
אנונימי
אוקיי סליחה גמד
דיי כבר לשאול את השאלה הזאת כל הזמן
ברצינות שאני רואה את השאלה הזאת כל יום
לא כזה משנה גובה כל עוד זה לא משהו קיצוני
ברצינות שאני רואה את השאלה הזאת כל יום
לא כזה משנה גובה כל עוד זה לא משהו קיצוני
אנונימית
באותו הנושא: