2 תשובות
אתה שורף קלוריות גם אם אתה לא עושה כלום ופשוט יושב על הכיסא כי למשל הגוף שלך מעכל את מה שאכלת ובשביל זה הוא צריך אנרגיה שיש בקלוריות או שהוא מזרים דם בגוף וכו
שואל השאלה:
בדקתי בשעון ונגיד אני מזיזה ידיים וכל זה אז זה מראה לי שאני שורפת קלוריות אבל זה מראה כאילו אני עושה עוד צעדים, איך זה הגיוני?
בדקתי בשעון ונגיד אני מזיזה ידיים וכל זה אז זה מראה לי שאני שורפת קלוריות אבל זה מראה כאילו אני עושה עוד צעדים, איך זה הגיוני?
אנונימית
באותו הנושא: