התחברות הרשמה

מחר מתחילים ללמוד בזום או שמחר לא לומדים בכלל?

16 בספטמבר 2020, 17:19
זוםמתיכיתהחינוךבוקר    
4 תשובות
מחר בתי הספר נסגרים , ואני חושבת שלומדים מחר בזום :)
ש
שלכם ילדת החצ'פורי❤
מחר לא לומדים בכלל
S
Smzn
בתי הספר נסגרים, אצלנו יש זום מחר גם
I
Individual
הבתי ספר נסגרו ואצלנו יש זום מחר
א
אאאטאאטנונימית
באותו הנושא:
טובב מה נסגר עם התיכונים?איך מתחילים ללמוד?(דרך הזום,בית ספר?)
מה מעדיפים ללמוד בזום או ללמוד באופן רגיל?
באיזה ימים אתם לומדים בזום ובאיזה ימים אתה לומדים בבית הספר?
מחר אתם לומדים בזום או במוסד הלימודים שלכם
גם אתם ממחר מתחילים שיעורים בזום?
כמה שעות ביום אתם לומדים בזום?
כמה שעות ביום אתם לומדים בזום?
מחר לומדים בזום?
היום מגיעים כרגיל ומחר מתחילים בזום?
לא הבנתי, לומדים שלושה ימים בשבוע ובשאר הימים לומדים בזום או שבשאר הימים לא לומדים?
אתם לומדים בזום או בכיתה מקוונת במשוב?