7 תשובות
ממש בדיחה
אשכרה יש כאן למישהו שיעורי ספורט בזום? לנו לא היו, מניח שלעשות ספורט מול המצלמה.
מזעזע
חייב מצלמה שיראו אותך כושה תרגילים
ותוך כדי גם להסתכל על המורה לראות מה צריך שזה מביך לעשות
ומי שמרכיב משקפיים והראיה שלו לא משהו סה נורא כי אתה בקושי רואה את התרגילים
אנונימית
אוי סיוט
צריך לעשות את התרגילים עם מצלמה פתוחה או שהמורה נותנת סרטון לעשות
בעיקרון כל מה שעושים בשיעור רגיל פשוט דרך המסך.


בברכה, הארי החטיף(: 3>
זה נורא, חייב גם להדליק מצלמה
נורא.