4 תשובות
שואל השאלה:
כנל
כיאלו ממש נילחצתי לנפי הבידקה כי אנשים אמרו לי שזה נוראי
ושעשיתי באמת שזה לא הזיז לי
אנונימית
שמעי כשהוא דחף לי את המקל לאף הייתי בטוחה הוא מנסה להגיע עם זה למוח!! זה כאב לי רצח לא יודעת איך לך לא
עשיתי בעבר בדיקה כזו (לא של קורונה אבל נעשית באותו האופן)
וגם לי זה לא היה נעים, אבל גם לא כואב.