4 תשובות
זה מגעים והם מוציאים אותך רע.
לדעתי תתרחקי מהם,
הרי את רוצה להתקרב והם רוצים הפוך.
או שתבהירי להם אחת ולתמיד שאת לא שונאת אף אחד ותדברי איתם למה הם חושבים ותמיד אומרים את זה.
וואי זה באמת נראה ככה
יכול להיות הם אובססיביים לזה שחברים שלהם ישארו שלהם? או שהם מפחדים שתהיי יותר קרובה לחברים שלהם? נשמע קצת מוזר.. ניסית לדבר איתם על זה?
שואל השאלה:
אמרתי להם כל כך הרבה פעמים שאני לא שונאת אף אחד והם עדיין ממשיכים באמת אין בזה היגיון