17 תשובות
שהיה ילד ועכשיו אין
אנונימית
שהוא הסיע ילד של מישהו אחר
או שיש ילד
או שהיה ילד
או וזאת אפשרות פחות סבירה שזה של אחיין או ילד של מישהו שנסעו באוטו הזה
האחרון ממש לא סביר
או שהיה ילד
או וזאת אפשרות פחות סבירה שזה של אחיין או ילד של מישהו שנסעו באוטו הזה
האחרון ממש לא סביר
יכול להיות שהוא מסיע את אח שלו...
אנונימית
אח קטן
שואל השאלה:
מה זאת אןמרת שהיה ילד כאילן מת ? חחח לא הבנתי וזה לא בוסטר של תינוק זה בוסטר קטן כזה של ילד
מה זאת אןמרת שהיה ילד כאילן מת ? חחח לא הבנתי וזה לא בוסטר של תינוק זה בוסטר קטן כזה של ילד
אנונימית
יכול להיות אחיין או משהו כזה, אבל הייתי מנחשת שזה ילד למען האמת
^^ היה ילד, יכול להיות שהוא כבר גדול
אנונימית
אולי תשאלי אותו?
שואל השאלה:
אני לא יכןלה לשאןל ):
אני לא יכןלה לשאןל ):
אנונימית
למה?
או שיש לו ילד
או שיש לו אחיין/אח שהסיע
או שהוא עושה הסעות או משו
או שיש לו אחיין/אח שהסיע
או שהוא עושה הסעות או משו
שואל השאלה:
חח מה הסעות אחותי יש לו בוסטר אחד מסכן באוטו וזה אוטו פרטי רגיל
חח מה הסעות אחותי יש לו בוסטר אחד מסכן באוטו וזה אוטו פרטי רגיל
אנונימית
אולי זה לא האוטו שלו
או שמסיע אחיין או אח קטן
או שמסיע אחיין או אח קטן
אזמה יש אנשים שעושים הסעות ברכב רגיל
אבל למה לא שאלת אם זה כזה מעניין אותך?
אבל למה לא שאלת אם זה כזה מעניין אותך?
שואל השאלה:
כי אין לי אפשרות לשאול בפעם השנייה אין לי
כי אין לי אפשרות לשאול בפעם השנייה אין לי
אנונימית
אם לא תשאלי לא תדעי
באותו הנושא: