6 תשובות
מיכל ? אבל תלוי איזה ילדים אם הם משתוללים וכל זה אז באסה
אני התחלתי בבני עקיבא גם אני מדריך כיתה הזאת הם חמודים ואנרגטיים כאלה זה נחמד
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש רציתי בנים
והסיוט שלי זה ד' בנות
אני ממש רציתי בנים
והסיוט שלי זה ד' בנות
אנונימית
כע מבטיח
זה נורא נורא תלוי בקבוצה הייתה לי קבוצת בנות מדהימה שבתחילת השנה שנאו אחת את השנייה ובסוף השנה היו בסטיות ולחברה שלי היה בנים שלא הפסיקו ללכת מכות
בסופו של דבר זה השיבוץ שלך ואין לך מה לעשות עם זה חוץ מלהוציא את ההכי טוב שאת יכולה ;)
בסופו של דבר זה השיבוץ שלך ואין לך מה לעשות עם זה חוץ מלהוציא את ההכי טוב שאת יכולה ;)
חחח נכנסתי חוץ גם לי אמרו שצריך להיות שמח שם או משו כזה וזה הסניף הכי אנרגטי שראיתי בחיים
באותו הנושא: