9 תשובות
רק אתה
זה לא קשור
מהרגע שהסדרה הפסיקה להיות בצבעים מכוערים היא איבדה את הקסם שלה
שיואו ככ ימית
לא אוהבת בבוספוג
עונה 11 מזעזעת
כל פרק עלילה משעממת אחרת בלי פואנטה
והם ממש מגזימים עם כל ההבעות פנים של הדמויות וההתנהגויות שלהם שרק זה מבזבז יותר מחצי מהפרק
בעונה 12 הם קצת נרגעו אבל עדיין לא מתקרב לעונות הקודמות
כל פרק עלילה משעממת אחרת בלי פואנטה
והם ממש מגזימים עם כל ההבעות פנים של הדמויות וההתנהגויות שלהם שרק זה מבזבז יותר מחצי מהפרק
בעונה 12 הם קצת נרגעו אבל עדיין לא מתקרב לעונות הקודמות
מעונה 6 הסדרה איבדה את הקסם שלה
אתה צודק
יאפ