6 תשובות
כן
כן
פשוט צריך הרבה קצף
לא תמיד
לא.
היו רק פעמים אחדות שבהן גילחתי את הרגליים ולא ראיתי קצת דם באיזור מסוים.
כן תעשי יותר קצץ ולאט לאט את גם תצליחי