6 תשובות
חשה או לא חשה אבל בינתיים היא אמא ל-4 ונראית מהממת
עם גוף פצצה שילדות בנות 14 היו מתות לגוף ויופי כזה.
אז חלאס להיות מתוסכלות ולקנא בה. תלמדו לפרגן קצת.
עם גוף פצצה שילדות בנות 14 היו מתות לגוף ויופי כזה.
אז חלאס להיות מתוסכלות ולקנא בה. תלמדו לפרגן קצת.
אנונימי
אני ממש לא מקנאה בה היא פשוט מביכה את עצמה
זאת הזאת מבואו לאכול איתי?
אנונימי
היא חיה ממש בסרט והיא מזה חשה !
אורית בלוך, היא בטוחה שהיא ברבי וזה כבר מביך
קישורים מצורפים:
אורית בלוך הברבי.
היא אישה מהממת ואמא ל-4 וקצת חיה בסרט,
קוראת לעצמה מהממת ומתנהגת כאילו יש לה מעריצים וגם יש עליה מלא הייט.
אבל היא חמודה ממש אני אישית אוהבת אותה והיא ענקית שעברה ארבע לידות ועדיין נראית ככה.
יש לה מלא אהבה עצמית ונחמדה ברמות לעוקבים שלה :)
היא אישה מהממת ואמא ל-4 וקצת חיה בסרט,
קוראת לעצמה מהממת ומתנהגת כאילו יש לה מעריצים וגם יש עליה מלא הייט.
אבל היא חמודה ממש אני אישית אוהבת אותה והיא ענקית שעברה ארבע לידות ועדיין נראית ככה.
יש לה מלא אהבה עצמית ונחמדה ברמות לעוקבים שלה :)
באותו הנושא: