התחברות הרשמה

חירייה זה מקום ? איפה זה ? זה לא מזבלה ?

15 בספטמבר 2020, 18:58
זבלאיכות הסביבהישראל    
5 תשובות
זה פארק שבנו מזבל
ממש יפה שם
כ
כל השמות לקחתם לי יאו
תראו ביוטיוב
כ
כל השמות לקחתם לי יאו
שואל השאלה:
אי אפשר לגור שם ? חחח
ו
וסקו גירל ❤❤
זה סופר בפתח תקווה
א
אמיליהההה
המזבלה של גוש דן
ת
תמיד צודק
באותו הנושא:
קטילה ל"אם יופי היה זבל את היית חירייה"?
נכון אינסטגרם זה זבל של מקום?
חירייה זה עיר? התערבות עם חבר
ללכת לישון או לסדר תחדר שנראה כמו חירייה?
איפה הייתם מעדיפים לחיות, בביוב או במזבלה?
קטילה לאם יופי היה זבל את היית חירייה
למה יש אנשים מגעילים שזורקים זבל בלי כפפות וגם פותחים את הזבל של הבניין עם הידים בלי כפפות.איפה ההגיינה? איכס.
לכתוב בארץ עיר עיר שמתחילה באות ח חירייה זה נחשב נכון?
הבל פה חירייה... מה לעשות?
מה לכתוב בשם?במקום "החיים שלי בזבל"
חירייה עדיין מסריחה?