48 תשובות
זה אומר שיש לך בבית ספר ילדים מגעילים חסרי טאקט
זה אומר שאלוהים אוהב אותך אז הוא ברא הרבה ממך...
עזבי אותם סתם משועממים אז מחפשים מישהו לרדת עליו
עזבי אותם סתם משועממים אז מחפשים מישהו לרדת עליו
זה אומר שהם קנאים
ולי אמרו שאני אנורקסית.
מי אמר שזה נכון?
לא כל דבר שאומרים לך את צריכה לקבל קשה.
תמשיכי הלאה, אל תתקעי על קטנות שכאלה.
את יודעת מי את נכון? אז בשביל מה את צריכה את הדעה שלה?
מי אמר שזה נכון?
לא כל דבר שאומרים לך את צריכה לקבל קשה.
תמשיכי הלאה, אל תתקעי על קטנות שכאלה.
את יודעת מי את נכון? אז בשביל מה את צריכה את הדעה שלה?
זה אומר שיש להם בעיות בראש(למי שאמר לך). עליך זה פחות אומר משהו...
זה אומר שהם כנראה בחטיבה או לא עברו את כיתה ג'
אנונימית
אם הם אמרו לך חזירה והתכוונו למשקל שלך (יעני שמנה)תקבלי את זה כמחמאה הלוואי ויקראו לי ככה.
אנונימית
עליך? זה לא אומר כלום.
עליהם? ילדים דוחים בלי חיים.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
עליהם? ילדים דוחים בלי חיים.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
זה אןמר שתיי דברים אחד שהילדים בהית הספר של פשוט חרא של ילדים
שתיים זה אומר שאת לא צריכה לתת ז*ן אל מה שהם אומרים ואת מושלמת
שתיים זה אומר שאת לא צריכה לתת ז*ן אל מה שהם אומרים ואת מושלמת
זה אומר שהילדים בבית ספר שלך קנאים
אל תקשיבי להם באמת שאין לך סיבה להתייחס לזה כי הם חתיכת אפסים
אל תקשיבי להם באמת שאין לך סיבה להתייחס לזה כי הם חתיכת אפסים
זה אומר שהם יודעים להוציא קול מהפה
חחח אם את חזירה אז מה אני תקשיבי תפני אליי בפרטי בבקשה מבטיחה לך שתביני לא להעלב מדברים כאלה
אמא שלהם חזירה, אפסים.
את מהממת, הבעיה היא ממש לא בך.
את מהממת, הבעיה היא ממש לא בך.
זה לא אומר עלייך כלום
רק זה אומר שהילדים האלה צריכים הרבה חינוך (לא מחונכים כמו שצריך) ושהם מסכנים שזה מה שיש להם לאמר
רק זה אומר שהילדים האלה צריכים הרבה חינוך (לא מחונכים כמו שצריך) ושהם מסכנים שזה מה שיש להם לאמר
אבא שלי קורא לי ככה כול יום
כנראה שאמרו את זה רק כדי שתעלבי, אבל יכול להיות שזה בגלל אחד מהדברים האלה, הרגלי נימוס גרועים או שאכלת בצורה מגעילה.
זה אומר שהם מפגרים וקנאים
זה אומר שמי שאמר את זה דפוק בראש
כוס אמא שלהם אז
אם היו קוראים לי ככה הייתי עושה קול של חזיר קרוב לפרצוף שלהם והולכת
אנונימית
זה אומר שיש להם בעיה עם עצמם והם מוציאים את זה עלייך
זה לא אומר עלייך שום דבר!!
זה אומר שמי שאמר לך את זה הוא פשוט בן אדם מגעיל.
לבן אדם שאמר לך את זה אין ערכים.
הוא מרגיש שהוא צריך לרדת על אנשים אחרים בשביל להרים לעצמו.
בבקשה אל תתייחסי לתגובה הזאת!!
בבקשה!!!
אני בטוחה שאת מהממת!
אני בטוחה שכל חלק וחלק ממך הוא מהמם!!
כל בוקר תגידי לעצמך שאת יפה כי את יפה!
ותתעלמי ממי שאמר לך את זה!
זה אומר שמי שאמר לך את זה הוא פשוט בן אדם מגעיל.
לבן אדם שאמר לך את זה אין ערכים.
הוא מרגיש שהוא צריך לרדת על אנשים אחרים בשביל להרים לעצמו.
בבקשה אל תתייחסי לתגובה הזאת!!
בבקשה!!!
אני בטוחה שאת מהממת!
אני בטוחה שכל חלק וחלק ממך הוא מהמם!!
כל בוקר תגידי לעצמך שאת יפה כי את יפה!
ותתעלמי ממי שאמר לך את זה!
הם המגעילים.
בחיים אל תנסי אפילו לחשוב אם את משהו מהדברים האלה בגלל שילדים אפסים אמרו לך את זה. הם עלובים שמנסים להוריד לך את הביטחון.
בחיים אל תנסי אפילו לחשוב אם את משהו מהדברים האלה בגלל שילדים אפסים אמרו לך את זה. הם עלובים שמנסים להוריד לך את הביטחון.
זה אומר שהם קנאים, אל תיתיחסיי אני בטוחה שאת מהממת
זה אומר שילדים בבית ספר שלך חרא
לא לא ולא
זה לא אמור להזיז לך בשום צורה
את מדהימה ואני בטוחה בכך .
אל תיתיני לאנשים להוריד אותך , אם תרצי לדבר אני פה (:
זה לא אמור להזיז לך בשום צורה
את מדהימה ואני בטוחה בכך .
אל תיתיני לאנשים להוריד אותך , אם תרצי לדבר אני פה (:
זה אומר שהם כאלה סתומ*םם את תתייחסי סתם ילדים קקות
אנונימית
זה אומר שאת שמנה ומכוערת. אבל את ממש לא, הם סתם קנאים מכוערים ומגעילים הן בעצמם, אל תקשיבי להם..
זה אומר שאת חזירה
טוב אני אם לא אכפת לך אגיב קצת שונה מכל התגובות.
דבר ראשון זה לא קשור אם את שמנה מכוערת או וואט אבר.
דבר שני כמובן שזה לא יפה ולא נעים שקוראים לך בשמות גנאי.
אבל חשבת אולי איפה את היית לא בסדר? יכול להיות שעשית משהו
שממש לא היה יפה או מעשה מכוער או שפגעת במישהי או לא יודע מה.
קחי על עצמך לרגע ביקורת עצמית ותבדקי מה הסיבה שאמרו לך ככה.
כמובן שזה לא מצדיק, כן? אבל תבדקי גם את עצמך.
לפעמים עושים דברים לא יפים ופוגעים מבלי לשים לב.
דבר ראשון זה לא קשור אם את שמנה מכוערת או וואט אבר.
דבר שני כמובן שזה לא יפה ולא נעים שקוראים לך בשמות גנאי.
אבל חשבת אולי איפה את היית לא בסדר? יכול להיות שעשית משהו
שממש לא היה יפה או מעשה מכוער או שפגעת במישהי או לא יודע מה.
קחי על עצמך לרגע ביקורת עצמית ותבדקי מה הסיבה שאמרו לך ככה.
כמובן שזה לא מצדיק, כן? אבל תבדקי גם את עצמך.
לפעמים עושים דברים לא יפים ופוגעים מבלי לשים לב.
אנונימי
שואל השאלה:
תקשיבו וואו אני באמת בשוק.
אני בוכה כבר מהצהריים ועכשיו אני סוף סוף הצלחתי להפסיק לבכות.
אתם באמת עזרתם לי ואני ממש לא צפיתי לזה. תודה רבה :)
תקשיבו וואו אני באמת בשוק.
אני בוכה כבר מהצהריים ועכשיו אני סוף סוף הצלחתי להפסיק לבכות.
אתם באמת עזרתם לי ואני ממש לא צפיתי לזה. תודה רבה :)
אנונימית
זה אומר שהם מפגרים❤
תקשיבו וואו אני באמת בשוק.
אני בוכה כבר מהצהריים ועכשיו אני סוף סוף הצלחתי להפסיק לבכות.
אתם באמת עזרתם לי ואני ממש לא צפיתי לזה. תודה רבה :)
אני בוכה כבר מהצהריים ועכשיו אני סוף סוף הצלחתי להפסיק לבכות.
אתם באמת עזרתם לי ואני ממש לא צפיתי לזה. תודה רבה :)
אנונימי
שואל השאלה:
^רגע מה
^רגע מה
אנונימית
תקשיבו וואו אני באמת בשוק.
אני בוכה כבר מהצהריים ועכשיו אני סוף סוף הצלחתי להפסיק לבכות.
אתם באמת עזרתם לי ואני ממש לא צפיתי לזה. תודה רבה :)
אני בוכה כבר מהצהריים ועכשיו אני סוף סוף הצלחתי להפסיק לבכות.
אתם באמת עזרתם לי ואני ממש לא צפיתי לזה. תודה רבה :)
אנונימי
שואל השאלה:
^הכל בסדר?
אני לא ממש מבינה למה אתה מעתיק את התשובה שלי
^הכל בסדר?
אני לא ממש מבינה למה אתה מעתיק את התשובה שלי
אנונימית
זה אומר שאת חמודה.
אם הייתי אומרת למישהי שהיא חזירה הייתי מתכוונת להגיד את זה כמחמאה כי לדעתי חזירים הם חמודים.
אם הייתי אומרת למישהי שהיא חזירה הייתי מתכוונת להגיד את זה כמחמאה כי לדעתי חזירים הם חמודים.
קראו לי בבית ספר חזיר
אנונימי
אני מניחה שבהקשר הזה לדעתם כן אבל אני רואה חזירים בצורה נורא חמודה
זה תלוי בבן אדם
זה תלוי בבן אדם
אנונימית
תחי בוץ בקופסה ותשפכי על אחד ממהם לפני הסגר
לא באמת ישעו אותך
ממש מצחיק כי לאקסית שלי יש פובייה מחזירים.(מיותר לציין שאם יש לה סטיפס אני הולך למות)
אנונימי
אנונימית שרואה חזירים בצורה חמודה אני מחבבת אותך
זה אומר שהם מפגרים
זה אומר שהם מפגרים ואת צריכה לשים עליהם אלף ז**
ממש לא !!!!!!
^ לגמרי גם לי פעם אמרו "אחי חסר לי שרוך בנעל
יש מצב אתה משתחל?"
אל תתייחסי ואל תספרי אותם
סתם מתוסכלים
יש מצב אתה משתחל?"
אל תתייחסי ואל תספרי אותם
סתם מתוסכלים
אנונימי
לא, זה אומר שהם סתם רעים.