התחברות הרשמה

אני רוצה לכבות את הטלפון ולהתנתק לאיזה שבוע שבועיים

זה יכול להרוס לי אותו?
15 בספטמבר 2020, 16:34
טלפוןטלפונים    
3 תשובות
לא,בהצלחה
NEVELA
לא
א
אמנון טיטינסקי
לא
ד
די עזבו אותי
באותו הנושא:
אם אני רוצה לכבות למישהו את הטלפון/מחשב
צריך לכבות את הטלפון בסוכות?
הגיוני שיגידו לילדה בת 15.4 לכבות את הטלפון באחת בלילה?
כדאי לי לכבות את הטלפון ליום אחד כדי לחשוב עם עצמי על החיים וקצת להתנתק מכל המדיה?
הטלפון שלי נתקע ואני רוצה לכבות אותו אבל הטאץ לא עטבד כשאני באה לכבות.
אני מנסה להירדם כבר שלוש שעות ואני מפחדת לכבות את הטלפון כי אני בסוג של חרדות
יש אפליקציה של שירים שאפשר לצאת מהאפליקציה/לכבות את הטלפון
למה בטיסה צריך לכבות את הטלפון או לשים במצב טיסה?
למה צריך קוד PIN בשביל לכבות את הטלפון?
בצבא צריך לכבות את הטלפון?
כדאי לי לכבות את הטלפון לכמה ימים בשביל שקט נפשי?