4 תשובות
שואל השאלה:
אפשר יותר פירוט?): אני ממש בדיכאון אני מרגיש שאני לא אוכל לפתח רגשות יותר אף פעם):
אפשר יותר פירוט?): אני ממש בדיכאון אני מרגיש שאני לא אוכל לפתח רגשות יותר אף פעם):
אנונימי
וזה בסדר
הגיוני.
יש גם אנשים א רומנטיים זה אנשים שלא רוצים קשר רומנטי למרות שאני לא יודע מה זה המקרה הזה כי זה נשמע שאתה רוצה
באותו הנושא: