8 תשובות
לאא
כן ומאוד
מאוד.
כן וואי אני יכולה לאכול קפוסאות על גבי קופסאות
לאא
כן. אבל במלח, לא בחומץ.
כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן מאודדדד
ברמה כזו שאני יכול לאכול בלי הפסקה וגם לזהות בלי לבדוק איזה סוג זה ואיזו חברה לול
ברמה כזו שאני יכול לאכול בלי הפסקה וגם לזהות בלי לבדוק איזה סוג זה ואיזו חברה לול
באותו הנושא: