4 תשובות
שואל השאלה:
לא אין לי בעיה איתו הוא סבבה פשוט אני לא בטוחה
אנונימית
הוא לא מודע, בא נגיד הוא לא 100%
חלאס כבר יאללה שיעשה מה שהוא רוצה די כבר לחפש כל היום
הוא ככה כי זה מה שהוא אוהב. מה שורף לכם לראות בן אדם שכיף לו
הוא לא מתייחס לכל התגובות האלו והכל