3 תשובות
ויאו סטאר
ו inshot
ו inshot
שואל השאלה:
אני צריכה לאייפון
אני צריכה לאייפון
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עורך לי כמו בטיקטוק זה פשוט כמו לשים תמונות / וידאו ושיר וזהו , זה לא מראה לי שאפשר כאלו לעשות כל מניי אפקטים כאלה של תזוזה וזה
זה לא עורך לי כמו בטיקטוק זה פשוט כמו לשים תמונות / וידאו ושיר וזהו , זה לא מראה לי שאפשר כאלו לעשות כל מניי אפקטים כאלה של תזוזה וזה
אנונימית
באותו הנושא: