47 תשובות
אם הוא היה עכשיו חי הוא היה בן אלף
אין מצב שזה הוא. גם אם הוא ברח לארגנטינה השואה הסתיימה לפני 70+ שנים, היטלר לא היה בן 5 כשזה הסתיים. הוא לא יכול לחיות עד עכשיו, במיוחד עם כל הבעיות הבריאותיות שהיו לו
חרטה
הוא נולד ב1889 נשמה, הוא לא יכול לחיות היום פיזית
שואל השאלה:
לא יכולה לשלוח קישור.
אבל נשבעת שקראתי עכשיו כתבה,והתמונה מפחידה אותי רצח.
זקן שנראה בן +100,העיניים שלו גורמות לי לפרפר פה.
הוא נראה מפלצת אדם!
אמאא אם הוא חי????אני מפחדת!!(אפילו שהוא לא יכול לעשות משהו עצם הנוכחות שלו בעולם מפחידה אותי)
לא יכולה לשלוח קישור.
אבל נשבעת שקראתי עכשיו כתבה,והתמונה מפחידה אותי רצח.
זקן שנראה בן +100,העיניים שלו גורמות לי לפרפר פה.
הוא נראה מפלצת אדם!
אמאא אם הוא חי????אני מפחדת!!(אפילו שהוא לא יכול לעשות משהו עצם הנוכחות שלו בעולם מפחידה אותי)
אנונימית
הוא חי אמרו לך, הוא צריך להיות בן 131 בערך
הוא לא חי***
שואל השאלה:
תכלס.
לא יודעת בן כמה הוא היה אז,אבל אם אתם אומרים.
בכל מקרה, הבן אדם בתמונה שראיתי דומה לו מאד,זה מלחיץץ
תכלס.
לא יודעת בן כמה הוא היה אז,אבל אם אתם אומרים.
בכל מקרה, הבן אדם בתמונה שראיתי דומה לו מאד,זה מלחיץץ
אנונימית
תכתבי בגוגל adolf hitler's art (האומנות של אדולף היטלר) זה ממש מעניין יש שם ציורים שהוא צייר
יכול להיות שזה רטרו אקטיבי וראו אותן מלפני מלא זמן
קחו מצאתי
חחח אני זוכרת שלפני איזה 4 שנים קראתי את הכתבה הזאת. אין למה לדאוג, זה לא הוא. אם זה היה הוא אז הוא אמור לקחת את התואר של האיש הכי זקן בעולם, ומשום מה לא נראלי שהיטלר היה מצליח להיות האיש הכי זקן בעולם.
הוא לא חי אולי זה מישהו שהוא דומה לו אבל זה לא הוא
עשית לי סיוטים.
עשית לי סיוטים.
^זה נורא מדי? בתכנונים שלי זה ללכת לישון אני צריכה ביקורת על התמונה
ראיתי תכתבה אעלק למה רדפו אחריו בגלל הבן זונה סבא רבא שלי סבל משחק את עצמו תמים
ממש לא נורא נראה סתם זקן
^טוב יאללה על אחריותכם
שואל השאלה:
אני מפחדת להסתכל שוב,אני לא ממש יצליח לישון עכשיו הוא כל רגע יקפוץ לי לראש.
אני מפחדת להסתכל שוב,אני לא ממש יצליח לישון עכשיו הוא כל רגע יקפוץ לי לראש.
אנונימית
יבאבא לא רואה דמיון שני אנשים שונים
ברו-^
לא ראיתי את התמונה כי אני מפחדת חחח אני איתך צריכה ביקורת
אבל נראלי אני לא אראה כי יש אנשים שזה כן מפחיז ויש כאלו שלא שזה יכול להיות שיש מישהו שזה לא מפחיד אותו אבל אולי אותך כן
לא ראיתי את התמונה כי אני מפחדת חחח אני איתך צריכה ביקורת
אבל נראלי אני לא אראה כי יש אנשים שזה כן מפחיז ויש כאלו שלא שזה יכול להיות שיש מישהו שזה לא מפחיד אותו אבל אולי אותך כן
הגזמת לגמרי אחותי זה סתם מישהו זקן
ברו^
מפחיד?
מפחיד?
ממש לא מפחיד
פשוט בן אדם זקן וזהו לא נראה כמו משהו שיעשה סיוטים את יכולה לראות מישהו שדומה לו ברחוב
שואל השאלה:
אמאא נכנסתי לקישור זה זה,אני רועדת פה כולי(לפי איך שאני מגיבה אני מרגישה כאילו אני גלגול של משהו שם חס וחלילה)
אמאא נכנסתי לקישור זה זה,אני רועדת פה כולי(לפי איך שאני מגיבה אני מרגישה כאילו אני גלגול של משהו שם חס וחלילה)
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אולי את צודקת
אבל אני ממש נבהלתי לא יודעת למה
^^^אולי את צודקת
אבל אני ממש נבהלתי לא יודעת למה
אנונימית
כולה מישהו זקן עם 3 שיניים וחיוך של "תהרגו אותי" ואפילו אישתו אמרה שהוא מדבר שטויות והוא לא היטלר והיא בכלל פגשה אותו לפני סוף המלחמה. יאללה תעשו טובה
למה זה מפחיד אותך? נגיד וזה אמיתי (וזה לא) מה הוא יכול לעשות? הוא סתם איזה זקן מתפרק שיושב באיזה בית קטן בארגנטינה.
אבל רציני שאין לך למה לדאוג. אם זה באמת היה הוא היו חוקרים על זה יותר.
אבל רציני שאין לך למה לדאוג. אם זה באמת היה הוא היו חוקרים על זה יותר.
שואלת השאלה^
יש מצב שלא נבהלת מהתמונה ונבהלת מהעובדה שחשבת שהוא עדיין חי
יש מצב שלא נבהלת מהתמונה ונבהלת מהעובדה שחשבת שהוא עדיין חי
שואל השאלה:
^וואו כןן יש מצב.
אבל השילוב הזה ביחד של התמונה והמצב שהוא חי קטלני בשבילי.
^וואו כןן יש מצב.
אבל השילוב הזה ביחד של התמונה והמצב שהוא חי קטלני בשבילי.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עזבו נרגעתי כבר.
אני אומרת שלום שלום אל תבוא לי בחלום וזהו...
טוב עזבו נרגעתי כבר.
אני אומרת שלום שלום אל תבוא לי בחלום וזהו...
אנונימית
מה זה החרטה הזאת ? שלחי קישור
אנונימית
אין מצב שהוא חי עכשיו
לא הגיוני שהוא חי
בן כמה הוא אמור להיות עכשיו בכלל?
אין מי מה לפחד הוא יקבל את העונש שמגיע לו ה' יחזיר לו על כל מה שהוא עשה הוא יקבל כפול..
ובאמת רק השטן יכול לעשות דבר כזה מזעזע בלי טיפת רחמים
אין מי מה לפחד הוא יקבל את העונש שמגיע לו ה' יחזיר לו על כל מה שהוא עשה הוא יקבל כפול..
ובאמת רק השטן יכול לעשות דבר כזה מזעזע בלי טיפת רחמים
אנונימית
כל מי שמעוניין לדעת תיכתבו בגוגל "היטלר חיי בארגנטינה" .
לדעתי זה סתם שטויות תנסי לשכוח מהפרצוף וממש שקראת , פשוט תחשבי על דברים אחרים ולא עליו.
אפילו תשמעי איזה רבע שעה שירים או תראי תלוויזיה כמה דקות ותישכחי..
סתם שתדעו שגם אם הוא היה חיי הוא היה אמור להיות בן 131 וזה טכנית לא הגיוני בעליל !
לדעתי זה סתם שטויות תנסי לשכוח מהפרצוף וממש שקראת , פשוט תחשבי על דברים אחרים ולא עליו.
אפילו תשמעי איזה רבע שעה שירים או תראי תלוויזיה כמה דקות ותישכחי..
סתם שתדעו שגם אם הוא היה חיי הוא היה אמור להיות בן 131 וזה טכנית לא הגיוני בעליל !
חחח אני מתה הזקן הזה דומה לו משום מה אבל אין סיכוי שזה באמת הוא...
סתם איזה זקן שנראה לי אני היחידה שרואה דמיון ביניהם באמת.
אל תדאגי זה סתם איזה מישהו אחר שסביר להניח כבר מת במילא.
סתם איזה זקן שנראה לי אני היחידה שרואה דמיון ביניהם באמת.
אל תדאגי זה סתם איזה מישהו אחר שסביר להניח כבר מת במילא.
ניצולי שואה שהיו ילדים היום בני 70++
הסיכוי שהוא חי שואף לאפס
הסיכוי שהוא חי שואף לאפס
ספאם חח
אנונימי
טוב כנראה עכשיו אני לא ארדם
ולא זה לא היטלר
ולא זה לא היטלר
אין סיכוי שהוא חי ואם הוא היה חי היו תופסים אותו ממזמן
טוב נו מסכן הבן אדם עם אלציימר שכח שהיטלר התאבד וחשב להיות כמוהו
אם הוא היה חי הוא היה צריך להיות היום בן 130 פלוס
לא קיים בן אנוש (לפחות במאות השנים האחרונות)
שהצליח להגשים את ברכת היומולדת "עד 120"
כך שלא נראה לי שהוא חי כיום גם אם הוא לא מת
בתקופת מלחמת העולם השנייה
לא קיים בן אנוש (לפחות במאות השנים האחרונות)
שהצליח להגשים את ברכת היומולדת "עד 120"
כך שלא נראה לי שהוא חי כיום גם אם הוא לא מת
בתקופת מלחמת העולם השנייה
אנונימי
^טעות, זאן לואיז קלמן חיה עד גיל 122
^ אופס צודק
אתה קצת יותר גוגליסט ממני מסתבר
אז אני מתקן שרק אחת הצליחה להגשים את "עד 120"
תסכים איתי שזה עדיין נדיר בכדי שדווקא אחד כמו היטלר
יעקוף אותה בהפרש גדול ויגיע ל130
ועוד עם כל מה שהוא עשה והבריאות שלו..אין סיכוי
אחד כזה אפילו ל-80 לא יגיע
אתה קצת יותר גוגליסט ממני מסתבר
אז אני מתקן שרק אחת הצליחה להגשים את "עד 120"
תסכים איתי שזה עדיין נדיר בכדי שדווקא אחד כמו היטלר
יעקוף אותה בהפרש גדול ויגיע ל130
ועוד עם כל מה שהוא עשה והבריאות שלו..אין סיכוי
אחד כזה אפילו ל-80 לא יגיע
אנונימי
בואו נחשוב בהגיון רגע,
אם השואה הייתה לפני 70+ שנים
והוא היה בערך בן 30 נראה לי או אפילו יותר מזה
הוא צריך היום להיות בן 100+
עכשיו נוסיף את הבעיות הבריאותיות שהיו לו ואולי עדיין יש אם הוא חי
אז אם הולכים לפי ההגיון אז לא הגיוני שהוא חי בכלל.
זה קל לזייף תמונות וזה לאנשים שמבינים בזה ואפשר גם לשים תמונה של היטלר וללכת לאפליקציה שתראה איך הוא ייראה כשהוא יהיה זקן,
מהשערה שלי, זה מה שהם עשו.
אם השואה הייתה לפני 70+ שנים
והוא היה בערך בן 30 נראה לי או אפילו יותר מזה
הוא צריך היום להיות בן 100+
עכשיו נוסיף את הבעיות הבריאותיות שהיו לו ואולי עדיין יש אם הוא חי
אז אם הולכים לפי ההגיון אז לא הגיוני שהוא חי בכלל.
זה קל לזייף תמונות וזה לאנשים שמבינים בזה ואפשר גם לשים תמונה של היטלר וללכת לאפליקציה שתראה איך הוא ייראה כשהוא יהיה זקן,
מהשערה שלי, זה מה שהם עשו.
עזבי שהוא לר מסוגל להתקיים פיזית בשנה הזאת עם הגיל שהיה לו ועם כל הבעיות הבריאותיות שהיו לו, היטלר קצת התאבד יפה שלי זה לא מאוד הגיוני
אנונימית