6 תשובות
לא כדאי
תתעקשי ללכת למקום פתוח.
אל תלכי
לא לבית. תפגשו במקום יחסית ציבורי..זה עדיף
אל תלכי אליו הביתה לכו למקום ציבורי ככה שאם הוא כן ינסה לעשות לך משהוא הוא לא יוכל בציבור אנשים יראו
מה פתאום לא ללכת עוד במיוחד שאת עדיין לא מכירה אותו תלכו למקום ציבורי בית קפה קניון שיש אנשים ..תכירו בנתיים ואם יהיה לך מתאחם בהמשך יותר תילכי אליו לבית, אבל לא בדייט ראשון..
גם לי היו אומרים גברים שרצו דייט ראשון שנילך למקום שקט ולא הסכמתי. אמרתי להם אם אתם רוצים קשר רציני נילך לבית קםהלהכיר ולא במקום שקט או לבית זה נראה מוזר..
בקיצור אל תסכימי ומי שלא רוצה לצאת לבית קפה או ללכת למקום ציבורי תביני שכנראה הם רוצים סקס וחרמנים( לא כולם אבל צריך להיזהר עוד בתקופה כזאת)
גם לי היו אומרים גברים שרצו דייט ראשון שנילך למקום שקט ולא הסכמתי. אמרתי להם אם אתם רוצים קשר רציני נילך לבית קםהלהכיר ולא במקום שקט או לבית זה נראה מוזר..
בקיצור אל תסכימי ומי שלא רוצה לצאת לבית קפה או ללכת למקום ציבורי תביני שכנראה הם רוצים סקס וחרמנים( לא כולם אבל צריך להיזהר עוד בתקופה כזאת)
באותו הנושא: