2 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שאם נגיד הם יראו שעשיתי גם חמן וגם שחקים הם יתייחסו רק לחמן (לא יודעת איך זה עובד אצלם)
ובוודאות אם לא התקבלתי לשחקים הם לא אוטומטית יעבירו אותי למיון של חמן שהוא פשוט נמוך יותר?
אבל אני מפחדת שאם נגיד הם יראו שעשיתי גם חמן וגם שחקים הם יתייחסו רק לחמן (לא יודעת איך זה עובד אצלם)
ובוודאות אם לא התקבלתי לשחקים הם לא אוטומטית יעבירו אותי למיון של חמן שהוא פשוט נמוך יותר?
אנונימית
תבקשי מיונים גם לחמן, כ plan b
באותו הנושא: