10 תשובות
תיהי מי שאת ואל תשתני בשביל אחרים.
אנשים איכותיים יאהבו אותך כמו שאת (:
היי לך,
גם אני מדברת בשפה גבוהה.
המון פעמים קטלו/ירדו/העליבו אותי בגלל זה.
אבל את צריכה להבין, שזו את.
ובעיניי?
אם תשאלי אותי, אנשים כמוך הם הכי איכותיים.
אנשים הם טיפשים. הידע שלך מאיים על חוסר הידע שלהם, לכן הם סבורים כי הינך מתנשאת. אך, הסירי דרגה מלבך! בטוחני כי לא ירחק היום ואת תפגשי את האנשים הנכונים. וזאת בניגוד לבני התשחורת הסובבים אותך בשלב זה של חייך.
כי צריך לדעת להתאים סוג כבוד לסיטואציה
לא מדברים לחברים כמו שמדברים למורים למשל
שואל השאלה:
תודה רבה לכם❤
אנונימית
^^גם אני חשבתי על זה, היא היתה צריכה להחליף בין ה"אני" וה"הנני".
או שלא.
"מדוע העוברים והשבים סבורים כי מתנשאת אנוכי, מכיוון ששפתי לרוב גבוהה מזו של אחד האדם?" הממ, יצא לי קצת מתנשא.
לא כדאי לך
אבל להשתמש במושגים "שלוכים"
יעני יאללה סבבה כפרה וזה ...
כי זה משהו שלא רגיל לאנשים, גם אני האמת לא הייתי חושב שזה משהו רגיל אם מישהו היה מדבר אלי ככה, אבל דברי איך שבא לך
כאילו תדברי איך שאת רוצה, אבל השתמשת במילה הינני לא נכון, ואני משבט הינני בבני עקיבא אני מכיר את המילה.