54 תשובות
כי יש פה שאלות הזויות ,אנשים הזוים ואנשים סוטים
אני לא מתביישת אבל זה כאילו אתר אנונימי ואנשים לפעמים כותבים דברים מוזרים ובגלל זה אולי הם לא רוצים שידעו שיש להם סטיפס
אני לא מתביישת
כל החברות שלי יודעות שיש לי סטיפס
גם אחים שלי
לא עושה מזה ככ ביג דיל
כל החברות שלי יודעות שיש לי סטיפס
גם אחים שלי
לא עושה מזה ככ ביג דיל
אני לא
ויש כאלה שפשוט מסתירים דברים ולא רוצים שידעו שהם צריכים עזרה או משהו בסגנון.
ויש כאלה שפשוט מסתירים דברים ולא רוצים שידעו שהם צריכים עזרה או משהו בסגנון.
אני לא כל החברים שלי מכירים אותי שאני פה ואת המשתמש שלי (רובם יודעים)
אבל אני לא אוהבת שרואים את התשובות שלי כי פה אני טיפה בן אדם אחר סו ...
אבל אני לא אוהבת שרואים את התשובות שלי כי פה אני טיפה בן אדם אחר סו ...
כי אני לא רוצה שהבית ספר ידע מה עובר עליי.
כי אני אומרת פה דברים אישיים וזה מביך
אני לא, תמצאו אותי בסטיפס בנסיעות לפעמים.
למה? לא שאני מתבייש ממש..
פשוט לרוב האנשים זה ידוע כאתר של אנשים משועממים או דיכאוניסטים , לא שיש לי בעיה עם זה, אבל אחרי זה סתם יחשבו עליי דברים, אם נגיד אגיד לאמא שלי.. היא כל הזמן תחפור תחשוד ותשאל.. נגיד כמה חבר'ה בדיסקורד סיפרתי.. איכשהו התמכרו יום יומיים ועזבו גם.. חח אבל כן.. זה דיי מביך גם בגלל שיש דברים שמעדיף שלא ארצה שידעו עליי
פשוט לרוב האנשים זה ידוע כאתר של אנשים משועממים או דיכאוניסטים , לא שיש לי בעיה עם זה, אבל אחרי זה סתם יחשבו עליי דברים, אם נגיד אגיד לאמא שלי.. היא כל הזמן תחפור תחשוד ותשאל.. נגיד כמה חבר'ה בדיסקורד סיפרתי.. איכשהו התמכרו יום יומיים ועזבו גם.. חח אבל כן.. זה דיי מביך גם בגלל שיש דברים שמעדיף שלא ארצה שידעו עליי
אנלא מתביישת אבל
ההפך:
זהו אתר מצוין .
שמאפשר לתת ולקבל.
להתבייש ? זה הזוי.
דווקא להתגאות שאת ואתה פה.
זהו אתר מצוין .
שמאפשר לתת ולקבל.
להתבייש ? זה הזוי.
דווקא להתגאות שאת ואתה פה.
לא יודעת זה פשוט מביך נראלי שלאף אחד שאני מכירה יש סטיפס
זה שאני באתר לא מביך אותי
פשוט כאן אני יותר פתוחה ואומרת דברים שאני לא אגיד מעבר לפה
אז זה "מביך" שאנשים ידעו שאני פה ויראו מה אני כותבת
פשוט כאן אני יותר פתוחה ואומרת דברים שאני לא אגיד מעבר לפה
אז זה "מביך" שאנשים ידעו שאני פה ויראו מה אני כותבת
חחח זה פדיחה
אבל יוצא לי להיכנס לאתר כשאני בחדר כושר או באוטובוס, ואז אני שם לב פתאום אז אני יוצא חחח
אבל יוצא לי להיכנס לאתר כשאני בחדר כושר או באוטובוס, ואז אני שם לב פתאום אז אני יוצא חחח
כי הרוב פה ילדים בני 13 , והמון ילדים מוזרים וגם השאלות פה מאוד מטומטמות
אני לא מתבייש בזה
את האמת שאני בכלל לא מתביישת חחח ואפילו הכרתי את האתר לחברות שלי, כולה אתר מה יש לכם
מה מביך? לא הבנתי
ומה זה "סטיפס"? לא יכלו למצוא שם יותר קול!
אני לא
אני לא מתביישת
אבל לא נוח לי לפרסם בציבור
כי זה אתר אנונימי ואני לא מעוניינת שאנשים שאני מכירה יראו שאלות שאני שואלת
ויקשרו את זה למשהו שקרה היום וידעו שזו אני
אבל לא נוח לי לפרסם בציבור
כי זה אתר אנונימי ואני לא מעוניינת שאנשים שאני מכירה יראו שאלות שאני שואלת
ויקשרו את זה למשהו שקרה היום וידעו שזו אני
כי אני שולחת שאלות מוזרות
העיקר שאתה בא באנונימי
לא זכור שאמרתי שאני מובך
אני לא מתביישת בעובדה הזאת.
כיף לי להיות בסטיפס
ואם זה מפריע למישהו..
אז אני אקשיב למה שיש לו להגיד
וישיב לו שכיף לי באתר הזה
ואני לא מתכוונת לצאת ממנו בקרוב.
ואני לא חושבת שזה צריך להביך אותי
האימרה המוכחת הזו שאני בסטיפס.
כיף לי להיות בסטיפס
ואם זה מפריע למישהו..
אז אני אקשיב למה שיש לו להגיד
וישיב לו שכיף לי באתר הזה
ואני לא מתכוונת לצאת ממנו בקרוב.
ואני לא חושבת שזה צריך להביך אותי
האימרה המוכחת הזו שאני בסטיפס.
בגלל השאלות שאני שואלת פה
למה? אני אגיד לך את זה ככה: אומרים שהאתר הזה הוא של ילדים בודדים, מנודים, בעיות חברתיות וזה נכון, סטיפס זה אתר לילדים כאלה ומי שאומר אחרת מתכחש לעובדות. אולי סטיפס של פעם לא, אבל סטיפס של 2020 הוא ללא ספק כזה.
כולם צוחקים ויורדים על האתר הזה ולא קשה להבין גם למה.
כולם צוחקים ויורדים על האתר הזה ולא קשה להבין גם למה.
כי זה מאנונימי ושאנונימי אנשים מדברים פתוח ושטויות
כי זה גם אתר שאנשים כותבים בעיות ו...
למה צריך להתבייש שאתם בסטיפס?
להפך תתגאו בזה.
אתם מייעצים לאנשים ולומדים דברים חדשים.
זה יותר טוב מאינסטגרם לדעתי.
להפך תתגאו בזה.
אתם מייעצים לאנשים ולומדים דברים חדשים.
זה יותר טוב מאינסטגרם לדעתי.
חח אני לא מתביישת לול פשוט לא שאלו אותי אף פעם אני לא אצעק בכיתה אני בסטיפס
אני לא חושב שאני מתבייש בזה מלבד מההורים שלי או משהו...
כי סטיפס זה קהילה של מתרוממים
ואני פה כדי להשתיק אותם אז במקרה שלי זה לא בושה
מי שנותן לי מינוס הוא מתרומם כמו כל האנשים פה זה לא מזיז לי
ואני פה כדי להשתיק אותם אז במקרה שלי זה לא בושה
מי שנותן לי מינוס הוא מתרומם כמו כל האנשים פה זה לא מזיז לי
אנונימי
אני לא מיתבישת אבל גם לא אמרתי את זה לאף אחד... מי שישאל אני אגיד לו
כי לפעמים יש פה שאלות שאני קוראת שלא הייתי רוצה שיראו/יידעו שאני קוראת
יאללה בסופו של דבר כולם חמורים מה יש להתבייש
כולה סטיפס מה
אנונימית
אני מתפדח שיש לי סטיפס כי אני מעל 20 ויש פה הרבה שאלות ילדותיות..
אנונימי
אנונימי יא הומופוב בטח בא לך שהמתרוממים האלה יתרוממו עליך.. חח
אנונימי
אני לא מתביישת אבל גם אף פעם לא ציינתי את זה , לא יודעת למה
כי אני בן 19 וחצי עונה לשאלות מובנות מאליו ושואל שאלות לחבורת אוטיסטים עם איי קיו נמוך שעונים לי את התשובות הכי קרינג'יות בעולם
אותי זה לא מביך
לא מתביישת. כל החברות שלי יודעות שיש לי סטיפס וגם לאחת מהן יש. אבל, אני הכי לא רוצה בעולם שמישהו יראה מה אני כותבת ואיך אני נראת זאתי שכותבת את השאלות. אני כותבת פה דברים ממש ממש אישיים שאף אחד לא יודע אותם חוץ מאולי אחותי.. וגם לא רוצה שידעו זהו סך הכל.
ולפעמים יש פה שאלות מוזרות רצח אבל זה טיפה מביך אבל לא כזה משנה לי.. פשוט לא רוצה שידעו מה אני כותבת
ולפעמים יש פה שאלות מוזרות רצח אבל זה טיפה מביך אבל לא כזה משנה לי.. פשוט לא רוצה שידעו מה אני כותבת
אנונימית
כי יש פה שאלות מוזרות ודברים הזויים
לא, אני אומר לחברים שלי על האתר ומדבר איתם על שאלות ותשובות מסויימות שראיתי
כי הרוב פה הזויים ואתה מתבייש בזה שאתה חלק מכול ההזייה
אנונימי
קטע שבשאלה השניה עלזה בחמות כולם אמרו שהם מתביישים ופה כולם אומרים שלא מתביישים מזה
אנונימית
מה אני לא מתבייש מה אכפת לי
לא מתבישת בכללי
האמת שמתבישת קצת רק בגלל שכולם מראים כאילו זה דבר מביך.. או כאילו כל הגולשים פה חולי נפש מוזרים
אבל יש פה מלא אנשים שעוזרים ומראים תמיכה מדהימה (כל הכבוד)
תוסיפי לזה שהרוב פה זה ספאמים
לרוב האנשים שעושים ספאמים מציגים ככה את האתר/ אפליקציה
זה כמו שתלכי לקניות עם חברות ותראו חולצה והן יאמרו שהיא זוועתית ואז ישר תאמרי שיש לך גם כזו בבית
יש כאלה שכנים ולא אכפת להם דעות של אחרים ויש כאלה שמתכנסים בעצמם וזורמים עם החברה
כדי לא לצאת " מוזרים"
האמת שמתבישת קצת רק בגלל שכולם מראים כאילו זה דבר מביך.. או כאילו כל הגולשים פה חולי נפש מוזרים
אבל יש פה מלא אנשים שעוזרים ומראים תמיכה מדהימה (כל הכבוד)
תוסיפי לזה שהרוב פה זה ספאמים
לרוב האנשים שעושים ספאמים מציגים ככה את האתר/ אפליקציה
זה כמו שתלכי לקניות עם חברות ותראו חולצה והן יאמרו שהיא זוועתית ואז ישר תאמרי שיש לך גם כזו בבית
יש כאלה שכנים ולא אכפת להם דעות של אחרים ויש כאלה שמתכנסים בעצמם וזורמים עם החברה
כדי לא לצאת " מוזרים"
כי שאלתי קצת שאלות מביכות וזה ואני לא רוצה שאנשים שאני מכירה ימצאו תחשבון שלי אז אם ישאלו אותי אני אכחיש כל קשר
אני לא מתביישת ההורים שלי יןדעים שאני כאן
בתור אחד ששאל את השאלה הזו לא היית צריך לכתוב באנונימי
כנראה שגם אתה מתבייש
כנראה שגם אתה מתבייש
אנונימית
מה שהראשון אמר
לא מתבייש בזה דווקא...