7 תשובות
ממש לא! לפחות יש לכם אוטו
נע.. המון כמוכם היום חח
יש לכם אוטו, זה כבר מצוין. שום פאדיחות
לא
יש אנשים שאין להם רכב בכלל
יש אנשים שאין להם רכב בכלל
ממש לא
אני חושבת שהעיקר שיש לכם אוטו.
פאדיחה שמפחיכה חברים אמיתיים שלמים עם זה.
פאדיחה שמפחיכה חברים אמיתיים שלמים עם זה.
לא שטויות מה זה משנה איזה סוג האוטו , ביכלל לא פאדיחות
באותו הנושא: