5 תשובות
בעזרת השם שלא יעשו!
פעם אחרונה שרצו לעשות תחבצ היה מבול
לא צריך לשחק נגד הקדוש ברוך הוא
מספיק.
פעם אחרונה שרצו לעשות תחבצ היה מבול
לא צריך לשחק נגד הקדוש ברוך הוא
מספיק.
אנונימי
שלא יעשו בעזרת השם
לא צריך את זה שישאירו קצת קדושה
לא צריך את זה שישאירו קצת קדושה
שואל השאלה:
אני נוסע בשבת במילא מה זה משנה לכם
אני גם מביא ביד ואוכל חזיר ואכלתי פעם בייקון וגבינה ורואה בנות לא חשופות
וגם שכבתי עם גבר
אם אלוהים היה קיים הוא היה פוגע בי עם ברק כבר. וגם אם הןא קיים, והוא יעניש אותי וישלח אותי לגיהנום, כבר מאוחר מדי בשבילי לעזוב את הצד האפל והמרושע של המדע וההשכלה
אני נוסע בשבת במילא מה זה משנה לכם
אני גם מביא ביד ואוכל חזיר ואכלתי פעם בייקון וגבינה ורואה בנות לא חשופות
וגם שכבתי עם גבר
אם אלוהים היה קיים הוא היה פוגע בי עם ברק כבר. וגם אם הןא קיים, והוא יעניש אותי וישלח אותי לגיהנום, כבר מאוחר מדי בשבילי לעזוב את הצד האפל והמרושע של המדע וההשכלה
אנונימי
שואל השאלה:
לנקום בו? אני עושה את מה שאני אוהב לעשות או מה שאומרים לי לעשות
לא אכפת לי מלהרגיז אותו, אם אני עכשיו אוכל במסעדה כשירה זה בשביל לרצות אותו? לא, ברור שלא, זה בגלל שזה מה שיש בסביבה או מה שאני אוהב.
לנקום בו? אני עושה את מה שאני אוהב לעשות או מה שאומרים לי לעשות
לא אכפת לי מלהרגיז אותו, אם אני עכשיו אוכל במסעדה כשירה זה בשביל לרצות אותו? לא, ברור שלא, זה בגלל שזה מה שיש בסביבה או מה שאני אוהב.
אנונימי
מקווה שלא.
ולא, אף פעם לא מאוחר לחזור בתשובה...
ולא, אף פעם לא מאוחר לחזור בתשובה...
אנונימי
באותו הנושא: