רק לי יש חברות שלא רוצות להעלות אותי לסטורי שלהן כי הן מפחדות שהבנים שהן מדברות איתם יתחילו איתי? זה לא הזוי?
אני באמת לא מבינה את זה, הן מעלות ליטרלי את גל שאר החברות אבל אותי הן לא מעלות כי "אני יפה מדי" כאילו אם אתן כלכך מפחדות שאהובכן ינטוש אתכן בשביל מישהי אחרת אז כנראה שהוא לא צריך להיות "אהובכן"