9 תשובות
לוותר אם לא באלך לרדוף אחריו
יורדים מזה
ממשיכים הלאה ומכירים אנשים חדשים
זה קורה , זה בסדג
ולא צריך לעצור את כל העולם בגלל זה
ממשיכים הלאה.
כן, זה מבאס ולא נחמד,
אבל להיתקע על זה לא יעזור לך
אין מה לנסות בכוח,תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
:(
אנונימית
ממשיכים הלאה אין מה לעשות זה קורה לכל העולם וזה בסדר
משחררים
מחפשת מישהו שיאהב אותך כמו שצריך ולא שאת תרדפי אחריו