9 תשובות
לוותר אם לא באלך לרדוף אחריו
יורדים מזה
ממשיכים הלאה ומכירים אנשים חדשים
זה קורה , זה בסדג
ולא צריך לעצור את כל העולם בגלל זה
זה קורה , זה בסדג
ולא צריך לעצור את כל העולם בגלל זה
ממשיכים הלאה.
כן, זה מבאס ולא נחמד,
אבל להיתקע על זה לא יעזור לך
כן, זה מבאס ולא נחמד,
אבל להיתקע על זה לא יעזור לך
אין מה לנסות בכוח,תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
ממשיכים הלאה אין מה לעשות זה קורה לכל העולם וזה בסדר
משחררים
מחפשת מישהו שיאהב אותך כמו שצריך ולא שאת תרדפי אחריו
באותו הנושא: