5 תשובות
לדעתי כל אחד צריך לעשות מה שהוא רוצה. אי אפשר לנסות לשנות לאנשים את האידיאולוגיה שלהם כי זה לא מוסרי.
נראה לי לא הייתי כל כך ברור. דעתי היא שזה מגוחך
יפה מאוד ובהצלחה להם
אהבתי ממש!!
שיעשו איזה פרסומת שבא להם
זאת האג'נדה שלהם והם מנסים לעורר אמפטיה באנשים בשביל שיעברו לטבעונות, הם לא הכריחו אף אחד לעבור לטבעונות