4 תשובות
כלום
אם אתה לא תקליט את עצמך שר
שהם קצת מפגרים
תהיה אתה וזהו
אלה אם זה בגדר מקצוע נגיד שחקן בארץ נהדרת או משהו כזה וגם אז זה לתכנית וזהו זה לא לתמיד או משהו.
תהיה אתה וזהו
אלה אם זה בגדר מקצוע נגיד שחקן בארץ נהדרת או משהו כזה וגם אז זה לתכנית וזהו זה לא לתמיד או משהו.
חחח אהבתי אהבתי.
בעיקרון אני לא חושבת עליהם הרבה, בעיה שלהם.
בעיקרון אני לא חושבת עליהם הרבה, בעיה שלהם.
באותו הנושא: