4 תשובות
הסגר מתחיל בשישי ועדיין לא יודעים מה הולכת להיות תוכנית הלימודים, זו תוכנית אחרת בכל בית ספר
הסגר מתחיל מיום שישי.
ביום שישי לא אמורים ללמוד.
ביום שישי לא אמורים ללמוד.
בשישי
שואל השאלה:
אה . נזכרתי אני כיתה קטנה אז אני אלמד כל השבוע כנראה בזמן הסגר :( קצת אפליה הייתי אומר .
אה . נזכרתי אני כיתה קטנה אז אני אלמד כל השבוע כנראה בזמן הסגר :( קצת אפליה הייתי אומר .
באותו הנושא: