16 תשובות
דיי מכור
לדעתי, כל העונה הייתה מכורה, וגם הזכייה.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
כל הכבוד לאסי
שואל השאלה:
אבל איך מכור??
אבל איך מכור??
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא חוקי למכור משחק.
אזז אסור להם.. .
זה לא חוקי למכור משחק.
אזז אסור להם.. .
אנונימית
שואל השאלה:
^גם לטובת ישראל לא רק לסי.
ההפקה היו יותר לטובת ישראל עזרו לו בהרבהה דברים שישאירו אותו במשחק...
^גם לטובת ישראל לא רק לסי.
ההפקה היו יותר לטובת ישראל עזרו לו בהרבהה דברים שישאירו אותו במשחק...
אנונימית
ההפקה לא עזרה לישראל היא עזרה לברית של אסי יש הבדל
ההפקה יכולה להציל אותך פעם אחד ובפעם השנייה להיפטר ממך בכוונה אפילו
כל העונה ההפקה הצילה את אסי ודאגה לברית שלו כמה פעמים ההפקה דפקה את קפרה? מאה .
כשרגב חברו היקר היה אמור להיות מודח ההפקה לא רק שנתנה לו חסינות אלא נתנה לו גם לקבוע מי הוא רוצה שיודח.
והפתק ההצבעה הכפול ? נורא אמין שדווקא אסי "במקרה " ראה אותו
וישראל היה אמור להיות הזוכה הראשי אם לא היו פוסלים את הקול של בני ולמה פסלו ? לא ברור היה להם שנה שלמה לבדוק את העיניינים והחליטו יום לפני הגמר איזה שטיות ואיזה חירטוט
כל העונה הם לא עובדים לפי הפורמט וגיא מתרברב שזה לפי חוקי הפורמט שהם בעצמם לא מצייתים
אי אפשר על השערות לפסול את הזוכה הראשי
ההפקה יכולה להציל אותך פעם אחד ובפעם השנייה להיפטר ממך בכוונה אפילו
כל העונה ההפקה הצילה את אסי ודאגה לברית שלו כמה פעמים ההפקה דפקה את קפרה? מאה .
כשרגב חברו היקר היה אמור להיות מודח ההפקה לא רק שנתנה לו חסינות אלא נתנה לו גם לקבוע מי הוא רוצה שיודח.
והפתק ההצבעה הכפול ? נורא אמין שדווקא אסי "במקרה " ראה אותו
וישראל היה אמור להיות הזוכה הראשי אם לא היו פוסלים את הקול של בני ולמה פסלו ? לא ברור היה להם שנה שלמה לבדוק את העיניינים והחליטו יום לפני הגמר איזה שטיות ואיזה חירטוט
כל העונה הם לא עובדים לפי הפורמט וגיא מתרברב שזה לפי חוקי הפורמט שהם בעצמם לא מצייתים
אי אפשר על השערות לפסול את הזוכה הראשי
אנונימי
שואל השאלה:
^חשבתי שירדן תזכה
אבל אסי זה גם טוב.
ישראל כבר זכה בהאח הגדול....
^חשבתי שירדן תזכה
אבל אסי זה גם טוב.
ישראל כבר זכה בהאח הגדול....
אנונימית
מכור בטירוף ועצוב שהם לא מנסים אפילו להסתיר את זה. לירדן הכי הגיע לנצח
גם את ירדן ההפקה דפקה לא רק את ישראל
בכל הרשתות החברתיות ובסקרים היא הובילה בפער מאסי והוא בסוף השורד האהוב
גם הכל פה התערבות של ההפקנ לא אומר סתם אלה עובדות לירדן היה קהל גדול יותר מאסי
בכל הרשתות החברתיות ובסקרים היא הובילה בפער מאסי והוא בסוף השורד האהוב
גם הכל פה התערבות של ההפקנ לא אומר סתם אלה עובדות לירדן היה קהל גדול יותר מאסי
אנונימי
שואל השאלה:
^לאא
הם היו בסקרים תקו
ולאסי יש הרבהה תומכים
^לאא
הם היו בסקרים תקו
ולאסי יש הרבהה תומכים
אנונימית
.
אנונימי
שואל השאלה:
^כן, ירדן ועידן היה מגיע להם לזכות
גם לאסי
אבל לישראל ממש לא, מזל שאסי לקח את המיליון ולא הוא
^כן, ירדן ועידן היה מגיע להם לזכות
גם לאסי
אבל לישראל ממש לא, מזל שאסי לקח את המיליון ולא הוא
אנונימית
לאסי למה מגיע ? מה הוא עשה חוץ מלהשתרברב כל העונה בזמן שההפקה משקיעה משאבים בשביל להשאיר אותו
אם נהיה מציאותיים הוא קיבל מיליון שקל על כלום האמת..
ישראל מגיע לפחות כי ההפקה ניצלה אותו
וגם את ירדן ועידן היא דפקה במשחק מאות פעמים
חח מה הקטע של אנשים שיודעים שהמשחק מכור אבל עדיין בעיוור
אם נהיה מציאותיים הוא קיבל מיליון שקל על כלום האמת..
ישראל מגיע לפחות כי ההפקה ניצלה אותו
וגם את ירדן ועידן היא דפקה במשחק מאות פעמים
חח מה הקטע של אנשים שיודעים שהמשחק מכור אבל עדיין בעיוור
אנונימי
מגיע לו
הוא היה נאמן, חכם, שמר על הברית עד שהרגע שאלה פירקה אותה
כן היו התערבויות של ההפקה במהלך העונה אבל לא רק לטובתו
עידן וירדן ממש לא מגיע להם- צבועים לגמרי, משחקים לאנשים בנפש, עושים מניפולציות רגשיות, סיסטמטיות כזאת של לדפוק ולזרוק
שלא לדבר על ירדן שלא עשתה שום מהלך אלא העדיפה להתחבא מאחורי גברים ספורטאים וחזקים, ובחיים לא הביעה דעה במועצת שבט אלא רק התאימה את הדעה שלה לאחרים (כמו בחרם על הבני החליפה דעה תוך שנייה הייתי בשוק).
מה גם שהגעיל אותי בירדן זה שהיא בדיוק כמו אלה- הדיחה את אלינה כדי להתקדם עם הגברים. שלא לדבר על זה שהיא מלכתחילה פסלה את ליטל ונאווה ולא ניסתה להתחבר אליהן כי הן לא גברים ספורטאים
הוא היה נאמן, חכם, שמר על הברית עד שהרגע שאלה פירקה אותה
כן היו התערבויות של ההפקה במהלך העונה אבל לא רק לטובתו
עידן וירדן ממש לא מגיע להם- צבועים לגמרי, משחקים לאנשים בנפש, עושים מניפולציות רגשיות, סיסטמטיות כזאת של לדפוק ולזרוק
שלא לדבר על ירדן שלא עשתה שום מהלך אלא העדיפה להתחבא מאחורי גברים ספורטאים וחזקים, ובחיים לא הביעה דעה במועצת שבט אלא רק התאימה את הדעה שלה לאחרים (כמו בחרם על הבני החליפה דעה תוך שנייה הייתי בשוק).
מה גם שהגעיל אותי בירדן זה שהיא בדיוק כמו אלה- הדיחה את אלינה כדי להתקדם עם הגברים. שלא לדבר על זה שהיא מלכתחילה פסלה את ליטל ונאווה ולא ניסתה להתחבר אליהן כי הן לא גברים ספורטאים
שואל השאלה:
^אתה צודק בקטע של אסי
באמת נאמן, האסטרטג הכי חכם במשחק פשוט מלךך
איןן על השייח מ'ס 1
^אתה צודק בקטע של אסי
באמת נאמן, האסטרטג הכי חכם במשחק פשוט מלךך
איןן על השייח מ'ס 1
אנונימית