37 תשובות
זה בסדר
זה בסדר אני חושבת שהיא יודעת שאתה צודק
זה בסדר
אולי היה עדיף בלי ה"אה" כי זה תוקף
אולי היה עדיף בלי ה"אה" כי זה תוקף
שואל השאלה:
^ צודקת אבל אני לא אסכן את עצמי ואת ההורים והמשפחה שלי בגלל שהם רוצים שאני אלמד
^ צודקת אבל אני לא אסכן את עצמי ואת ההורים והמשפחה שלי בגלל שהם רוצים שאני אלמד
זה סבבה
שואל השאלה:
שהם ילמדו שבריאות קצת יותר חשוב מלימודים עד שלא כולם יחלו לא יפסיקו לשלוח לבתי ספר
שהם ילמדו שבריאות קצת יותר חשוב מלימודים עד שלא כולם יחלו לא יפסיקו לשלוח לבתי ספר
מסכים איתך, אולי קצת התנסחות שגויה, אבל מסכים
לדעתי היית צריך להוסיף קללות
שואל השאלה:
העיקר כל היום מבלבלים לי את השכל לשים מסיכה, עדיף להישאר בבית והסיכוי שאני אחלה שם ממש נמוך
העיקר כל היום מבלבלים לי את השכל לשים מסיכה, עדיף להישאר בבית והסיכוי שאני אחלה שם ממש נמוך
שואל השאלה:
אמאלה כן הייתי חייב לקלל
אמאלה כן הייתי חייב לקלל
חבל שהוספת את ה - הא
כי זה הפך את זה למזלזל
מורה הרבה יותר תעריך אותך אם תדבר בכבוד
אבל תכלס זה סבבה
כי זה הפך את זה למזלזל
מורה הרבה יותר תעריך אותך אם תדבר בכבוד
אבל תכלס זה סבבה
שואל השאלה:
מישהו פה היה מוכן לסכן את עצמו ואת המשפחה שלו בשביל ללמוד דברים שלא יועילו לו לחיים?
מישהו פה היה מוכן לסכן את עצמו ואת המשפחה שלו בשביל ללמוד דברים שלא יועילו לו לחיים?
^לא
שואל השאלה:
אני יודע אבל לפעמים חייבים לדבר ככה עם אנשים שלא מבינים שהם מסכנים אנשים אחרים
אני יודע אבל לפעמים חייבים לדבר ככה עם אנשים שלא מבינים שהם מסכנים אנשים אחרים
לא^^^^
אבל לנו סגרו את הבית ספר בכל מקרה יש לנו מלא חולים מהשכבה ( לא בכיתה אבל בשכבה) אז סגרו
אבל לנו סגרו את הבית ספר בכל מקרה יש לנו מלא חולים מהשכבה ( לא בכיתה אבל בשכבה) אז סגרו
תזכור שזה לא תלוו בה וכנראה היא בכלל לא הייתה גורם להחלטה
שואל השאלה:
יופי אף אחד לא היה מוכן, אז שיפסיקו לשלוח אותנו לבית ספר לדעתי גם הריטלין מזיק לי יותר מדי לגוף
יופי אף אחד לא היה מוכן, אז שיפסיקו לשלוח אותנו לבית ספר לדעתי גם הריטלין מזיק לי יותר מדי לגוף
שואל השאלה:
נכון שזה לא תלוי בה, אבל כל עוד יודעים שיש חולה אחת לפחות למה לסכן את כל הבית ספר?
נכון שזה לא תלוי בה, אבל כל עוד יודעים שיש חולה אחת לפחות למה לסכן את כל הבית ספר?
שואל השאלה:
לדעתי שיסגרו ויעשו למידה מרחוק עד שייגמר הקורונה למה לסכן אנשים סתם? הטעות היחידה של משרד החינוך זה להחזיר אותנו ללימודים השנה ולבוא לבית ספר
לדעתי שיסגרו ויעשו למידה מרחוק עד שייגמר הקורונה למה לסכן אנשים סתם? הטעות היחידה של משרד החינוך זה להחזיר אותנו ללימודים השנה ולבוא לבית ספר
שואל השאלה:
בגלל הבתי ספר יש יותר חולים
בגלל הבתי ספר יש יותר חולים
גם אני חושבת שצריך לסגוק
בסדר גמור מה שכתבת לה ובצדק
הם היו אמורים לסגור את הבית ספר ולעבור לזום קבוע לפי ההנחיות
זה מה שקרה ביישוב שלי הם פעלו לפי ההנחיות התיכון נסגר בגלל שהתגלו חולים ומיום ליום מכניסים עוד ילדים לבידוד
הם היו אמורים לסגור את הבית ספר ולעבור לזום קבוע לפי ההנחיות
זה מה שקרה ביישוב שלי הם פעלו לפי ההנחיות התיכון נסגר בגלל שהתגלו חולים ומיום ליום מכניסים עוד ילדים לבידוד
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה חייבים לעשות את זה דחוף, עד שמישהו ימות מאחד התלמידים לא יפסיקו
אמאלה חייבים לעשות את זה דחוף, עד שמישהו ימות מאחד התלמידים לא יפסיקו
שואל השאלה:
רק מלראות מורים יש לי קורונה
רק מלראות מורים יש לי קורונה
אי אפשר לסגור את הבתי ספר עד שתיגמר הקורונה בעיקר לכיתות יא יב זה לא הגיוני ללמוד לבגרויות ככה גם עם כל ההורדה מהחומר שהם עשו
תבין שגם הקורונה תישאר עוד לשנה הקרובה לפחות אלוהים יודע מתי ניפטר מהחרא הזה אי אפשר לסגור את הבתי ספר עד כמה שזה מסוכן וגם אם אנשים היו שומרים על ההנחיות לא היינו במצב כל כך גרוע
תבין שגם הקורונה תישאר עוד לשנה הקרובה לפחות אלוהים יודע מתי ניפטר מהחרא הזה אי אפשר לסגור את הבתי ספר עד כמה שזה מסוכן וגם אם אנשים היו שומרים על ההנחיות לא היינו במצב כל כך גרוע
אנונימית
חח תיגידי תודה לי יש 2 חולי קורונה מהבית ספר ו2 כיתות בבידוד . חח ועדיין רוצים לעשות מבחן בבית ספר.
אבל בעיקרון באמת צריכים לסגור
אבל בעיקרון באמת צריכים לסגור
שואל השאלה:
חיה בסרט המורה הזאת כאילו היום זאת זאתי מי"ב מחר זה מישהו מהכיתה שלי איכס באמת משרד החינוך דפוקים
חיה בסרט המורה הזאת כאילו היום זאת זאתי מי"ב מחר זה מישהו מהכיתה שלי איכס באמת משרד החינוך דפוקים
שואל השאלה:
ולא טשטשתי את השם הפעם כי לא היה לי כוח
ולא טשטשתי את השם הפעם כי לא היה לי כוח
שואל השאלה:
כל עוד מהתחלה היה חולה למה לחכות שכולם יהיו חולים?
כל עוד מהתחלה היה חולה למה לחכות שכולם יהיו חולים?
ההתבטאות שלך לא לעיניין, בכל זאת היא לא חברה שלך.
יש למורים נהלים גם אם לנו זה נראה לא חכם.
ואי אפשר לשלוח בית ספר שלם לבידוד סתם ככה
יש למורים נהלים גם אם לנו זה נראה לא חכם.
ואי אפשר לשלוח בית ספר שלם לבידוד סתם ככה
שואל השאלה:
^ אמאלה את טועה ברמות לא קיללתי אותה או משהו אבל זה פשוט מגעיל מצידם להמשיך לשלוח אותנו לבתי ספר כאילו מה יהיה עוד נדבקים בשביל שאני אוכל להמשיך ללמוד מתמטיקה?
^ אמאלה את טועה ברמות לא קיללתי אותה או משהו אבל זה פשוט מגעיל מצידם להמשיך לשלוח אותנו לבתי ספר כאילו מה יהיה עוד נדבקים בשביל שאני אוכל להמשיך ללמוד מתמטיקה?
שואל השאלה:
וגם כל עוד בגלל בית ספר יש יותר נדבקים וצריכים להישאר בבית
וגם כל עוד בגלל בית ספר יש יותר נדבקים וצריכים להישאר בבית
לא כל כך
אנונימית
זה לא בעיה של המורה היא לא מחליטה על זה
גם בבית ספר שלי היה קורונה ולא סגרו
גם בבית ספר שלי היה קורונה ולא סגרו
אנונימית
אתה יודע שזה לא אשמת המורה, כן?
היא לא מחליטה ואני בטוחה שגם היא לא רוצה לסכן את עצמה, לא רוצה ללכת לבית ספר? אל תלך אבל אל תפיל את זה עליה
היא לא מחליטה ואני בטוחה שגם היא לא רוצה לסכן את עצמה, לא רוצה ללכת לבית ספר? אל תלך אבל אל תפיל את זה עליה
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שזאת בעיה שלה אבל אם היא כל כך אוהבת את התלמידים שלה שתדבר עם ההנהלה
אני לא אמרתי שזאת בעיה שלה אבל אם היא כל כך אוהבת את התלמידים שלה שתדבר עם ההנהלה
זה לא העיניין לקלל, ההתבטאות הייתה לא לעיניין, שאלת? עניתי.
אין פה עיניין של טועה או לא ואם אני טועה אז אל תשאל מה דעתנו.
זאת לא אשמתה יש להם נהלים אני מסכימה איתך שזה לא חכם שפתחו את שנת הלימודים וזה היה רק עיניין של זמן עד שיסגרו
אבל זאת לא אשמתה
ותשאר בבית עד שישי אין יותר מדי ברירות
אין פה עיניין של טועה או לא ואם אני טועה אז אל תשאל מה דעתנו.
זאת לא אשמתה יש להם נהלים אני מסכימה איתך שזה לא חכם שפתחו את שנת הלימודים וזה היה רק עיניין של זמן עד שיסגרו
אבל זאת לא אשמתה
ותשאר בבית עד שישי אין יותר מדי ברירות