5 תשובות
תשאלי שוב
תשאלי אותי
שואל השאלה:
הגשתי מועמדות לעבודה בשני בתי מלון בוטיק אבל בשני העובדים היו קריפים. עובד הקבלה אמר שלא מחפשים עובדים ואז הגיע המנהל ואמר שיראה ויצרו איתי קשר, לא הספקתי לצאת וכבר המנהל התחיל לשאול אותי שאלות על הקורות חיים והפסיקו לעשות לי ראיון עבודה ולהגיד שאחרי הסגר יצרו איתי קשר אם יהיו צריכים. העובדים התנהגו כמו משפחה ונראו קרובים, הייתה שם רק אישה אחת ובזמן הראיון הרגשתי שהאיש הסתכל עלי יותר מדי וחזר אלף פעם על הכל. יצאתי עם הרגשה מוזרה וקריפית כאילו הייתי בסכנה שם אני לא יודעת אם אני מדמיינת יותר מדי אולי אני מגזימה אבל מהר מאוד הפסקתי להרגיש טוב , לא הרגשתי בנוח והרגשתי בסכנה. מה לעשות? להקשיב לאינסטיקט שלי ולברוח או לנסות להיות רציונלית ולהשאר?
זאת השאלה
אנונימית
אם את מרגישה רע עם זה עדיף שתחפשי הצעות עבודה אחרות
תקשיבי לאינסטקטים שלך, לא כדאי שתעבדי במקום שאת לא מרגישה בו בנוח