7 תשובות
אז תאכלי משהו שלא משמין נגיד כמו סלט פירות או בכללי פרי או סנדוויץ בריא או סלט ירקות
תאכלי משהו לא משמין או משהו עם כמו חטיף אנרגיה בלי הרבה קלוריות
תעשי לעצמך רשימה של תזונה בריאה כל יום ותתמידי
תעשי גם ספורט חצי שעה ביום
אני בטוחה שתתצליחי ❤
אל תרעיבי את עצמך
תסדרי לך את שעות האוכל או שתלכי לתזונאית
אבל תאכלי במיוחד ארוחת בוקר אם לא תאכלי זה סתם יזיק לך פשוט תכיני משהו מזין
אולי ביצים עם אבוקדו או ירקות חתוכים...
מאמי, להרעיב את עצמך זה לא פיתרון.
אם את מרגישה רעב, פשוט תפתרי את זה עם ארוחה קלה, חזה עוף, אפונה ואורז נגיד..
לא! לא! לא!
אל תרעבי את עצמך!
זה לא בריא בכלל!!
את רק צריכה תפריט נכון ובריא בלי הרבה קלוריות תחפשי באינטרנט מתכונים לדברים שיהיו טובים לך לדיאטה וגם טעימים ותאכלי בכמות נכונה ליום,
אם את צריכה עוד עזרה במשהו את יכולה להגיד לי ואני אנסה לעזור כמה שאני יכולה (=
בהצלחה❤
אוכל בריא או לאו דווקא לא טעים! ואני מציעה לך גם לעשות מחקר בגוגל על דיאטות שונות כי יש המון סוגים ממה שהבנתי! בכל מקרה זה ממש לא בריא לדלג על ארוחות בדיאטה כי ממה שהבנתי משמינים יותר (לא שזה דבר רע זה פשוט ההפך ממה שאת רוצה) כי אז אם את לא אוכלת את לא הולכת לשירותים וכל זה (מתזונאית שאמרה אני יודעת) בנוסף (גם מתזונאית) עדיף לאכול 5 ארוחות קטנות ביום מאשר 3 גדולות ! מקווה שעזרתי יפה שלי ותזכרי שאת יפה כמו שאת ככה או ככה ! 3>