10 תשובות
דה פאק?
לא להראות פנים
ולא לשלוח למישהו שהוא לא חבר שלך כי הוא ישלח לעוד אנשים
אנונימי
שלחי לו אופי מה ניודס
wtf? ואם את עושה משהו נורא שכזה אל צלמי ת'פנים כי הוא עלול לפרסם.
הטיפ הכי טוב,
לא לשלוח
וזה כנראה ספאם
תשלחי תמונה של המרפק
אם את באמת רצינית, פשוט תצלמי. זהו. לא צריך לחשוב על זה יותר מידי. ועצה שלי אל תעשי את זה. מה שאת רוצה
שואל השאלה:
זה לא ספאם ואני בגיל מתאים לא ביקשתי שתשפטו אותי וכמובן שזה למישהו שהקשר כבר בשלב מתאים איתו.
שאלתי שאלה וביקשתי הצעות אין לכם משהו עוזר ומעודד להגיד מוזמנים לדלג על השאלה.
אנונימית
לא לשלוח לפני 18