3 תשובות
כן למה לא, שטויות זה יסתיים מהר ולא תשימי לב, וגם תרוויחי לך עוד קצת למשכורת (:
חוץ מיזה שאחר כך אם תירצי שהיא תחליף אותך היא תזכור שהחלפת אותה שהיא היתה צריכה.
כן למה לא
אף פעם אין כוח אבל אחכ ישתלם לך
כשלי אין כוח אני פשוט הולכת וזהו
אם אין לי כוח אז לא