התחברות
הרשמה
רק אני או שמביך בכללי בכיתה כזה איך להסביר פשוט מביך רק אני?
13 בספטמבר 2020, 22:54
גיל 14
נושאים לשיחה
ביישנות
4 תשובות
כן
ה
הופה גנגם סטייל 3
מביך
A
AlRiGhT LoS AnGeLeS
כן מביך
c
cute girl~
כן מביך ;\
D
D0N
באותו הנושא:
מה הדבר הכי מביך שקרה לכם.בטיול.שנתי ובכלל מול כל הכיתה?
ממש מביך ללכת לשיעור פרטי עם מישהו בכיתה י' כשאני בכיתה ט?
תספרו פאדיחות מביכות שהיו לילדים בכיתה בטיול שנתי אבל פאדיחות ממש מביכות
מה עושים במקרה שקיבלת מחזור באמצע שיעור שיש מורה בן ומביך להסביר לו מה קרה?
מביך שאני בכיתה ט והחבר הכי טוב שלי בכיתה ז?
ראיתי הרבה אנשים פה בסטיפס שמדברים על זה שכיתה ז' זו כיתה מביכה וכזו מישהו יכול להסביר לי למה?
כמה זה מביך ששאלתי באיזה שעות המבחן בקבוצה של הכיתה ומסתבר שאין מבחן היום בכלל?
איזה מביך זה להיכנס לכיתה בבית ספר החדש באיחור כשכולם כבר בכיתה חחח
זה יהיה מביך עם אני אלך עם כובע טמבל בקניון פשוט יש לי פצע ממש מביך ?
אם התחפשתי לכיפה אדומה בכיתה ז ואז גם בכיתה ט יהיה מביך להתחפש גם השנה לכיפה אדומה? אני ביא פשוט זאת אחלה תחפושת
פוטבול, מישהו יכול להסביר לי את המשחק בכללי ואת החוקים שלו?