28 תשובות
בלי שטויות
לא.
שמחתי לעזור,
yolo
לא. את מקיימת את "ואהבת לרעך כמוך"
חחחחחחחחחחחח לא. את לא תיהי בגיהנום.
להפך
שמעי אם את שואלת על פי היהדות. לא ישפטו אותך רק על זה. האלה שעונים שלא זה סתם כי הם לא אמינים או משהו כזה מבינה.. וזה לא מה ששאלת..
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא הבנתי אני אהיה בגיהנום?
אנונימית
לא את לא תיהי בגיהנום בגלל זה שאת תומכת בקהילה.
אגב לפי היהדות בכלל אין דבר כזה גיהנום וגן עדן (:
זאת אכן עבירה לתמוך בהומואים מהבחינה הזאת. אבל זה לא הדבר היחידי שישפטו אותך.
לפי היהדות כן אנשים הולכים לגהנום כדי להתנקות. תתנו כמה מינוסים שתרצו אני אומר את מה שהדת אומרת
אנונימית
בטח שיש, אחי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה בתורה רשום ואהבת לרעך כמוך?
אנונימית
לאהוב אותם כאחים שלך. "כל עם ישראל אחים"
אבל לא לתמוך בעבירות שהם עושים.
אנונימית
יש "שכר ועונש". אין באמת גם עדן וגיהנום.
גם הרמב"ם אמר שזה לא קיים.
ואם אתה אוהב מישהו אתה צריך לתמוך בו.
אז מה ההגיון בדברים שלך?
וואי, ממש לא לתמוך בעבירות שלו. איזה שטויות את מדברת. וגן עדן וגהנם כן קיימים
אנונימית
שואל השאלה:
אז כאילו לא הבנתי
אנונימית
^^ אני מדברת שטויות? אחותי את ליטרלי אומרת למישהי שהיא תלך ל"גיהנום" רק על סמך זה שהיא תומכת בקהילה הגאה.
אולי את זו שתגיע ל"גיהנום".
מה ? אני ממש לא אמרתי את זה. רק אמרתי שזאת עבירה לתמוך בהם. ממש לא אמרתי שהיא תלך לגהנם רק בגלל זה. פשוט אתה מגיע למעלה ושופטים אותך על מה שעשית. זה אחד מהדברים שישפטו אותך עליהם לרעה
מה לא מובן!?
אנונימית
עבירה? חחחחחחחחחחחח.
נשמה זה לא משחק כדורגל זה החיים.
היא לא תגיע לגיהנום ויאלה תני לה לתמוך במי שהיא רוצה.
שואל השאלה:
אגב אני מאמינה בתורה :)
אנונימית
די להכניס לי מילים לפה. שבאמת תעשה מה שתרצה. אבל לפי היהדות אסור. מה לא מובן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא רשום בפסוק בתורה שאסור לתמוך בקהילה הגאה....
אנונימית
^ בדיוק.
בתורה לא כתובים הרבה דברים שאסור. כמו כן שבן יעשה קוקו ועוד הלכות שרבנים אחרי התורה פסקו
אנונימית
כל עוד לא עשית את זה אז לא
אבל אם גרמת למישהו לעשות את זה הכשלת אותו בעבירה

(כן כופרים שימו מינוסים)
את לא תיהי בגיהנום אם כבר אז בגן עדן :)