12 תשובות
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, ותלבש מה שהיא רוצה בלי לדפוק חשבון
לא בעד ולא נגד שכל אחד יעשה מה שטוב לו
אממ בעד? לא אכפת לי מה מישהי לובשת, אבל אני אישית מעדיפה לבוש צנוע וחושבת שזה פי כמה יפה מחושפני
בעד. שכל אחת ליטרלי תתלבש איך שמתחשק לה ואיך שהיא רוצה בלי שאף אחד ישפוט אותה!
אנונימית
נגד גם כי אני דתי אבל בעיקר כי יש אנשים מפגרים היום שחושבים שחשוף זה להזמין להטרדה
תלוי עד כמה הבגד חשוף
שכל אחד יעשה מה שבאלו אני אישית לא אלך עם בגדים חשופים כי אני דתייה
שכל אחד ילבש מה שבא לו.
מה זה נגד? שכל אחד ילבש מה שבא לו למה שזה יעניין אותי אפילו
אני לא ככ מתלבשת חשוף כי אני לא אוהבת, מי שרוצה שתלבש למה לא
בעד כי חופש הביטוי מתבטא גם בסטייל שכל אחד ילבש מה שבא לו
בתור אחת שבדרכ מתלבשת חשוף, באמת שמה אכפת לאנשים שכל אחת תעשה ותלבש מה שהיא רוצה חיים של אותה בחורה לא שלכם זה לא אמור להפריע לאף אחד
בעד שכל אחד ואחת ילבש מה שבא לו