5 תשובות
וואו כןן!!
אבל אני חושבת שהפיתה טיפה תהרס מ10 דק בתנור
כן ברור!
שימי בטוסטר
שים במחבת עם חמאה זה טעים ברמות
נשמע טוב אבל לא עשר דקות
טעים עם נוטלה