6 תשובות
עניין של מה את מעדיפה.
גורדן אובסידיאן. כי טלפון יש לך, נעליים כאלו אין :)
אני לא יודע מה זה הדבר השני. אבל הדבר השני. למה אייפון עם הגלקסי עובד לך? ותדעי שאייפון לא כזה יותר טוב מגלקסי
שואל השאלה:
אייפון אני רוצה כי אני אוהבת לצלם לטלפון שלי אין מצלמה טובה
אייפון אני רוצה כי אני אוהבת לצלם לטלפון שלי אין מצלמה טובה
אני הייתי קונה אייפון
פיקסל 4a שעולה פחות מ2000 שקל ויש לו מצלמה ברמה הכי טובה אולי יותר מלאייפון, ואז גם ג'ורדן 1 היי אובסידיין
באותו הנושא: