התחברות
הרשמה
מה אם אנחנו בעצם ישנים עכשיו ואנחנו חולמים כול מה שקורה לנו עכשיו?
13 בספטמבר 2020, 15:19
מחשבות
2 תשובות
מחשבות מקלחת
ד
די עזבו אותי
אז נקום בבוקר ונגלה שכל זה היה חלום;)
בכל מקרה אני בחיים לא חלמתי חלום שהייתי בטלפון שלי
ה
היי ; )
באותו הנושא:
אם אנחנו נצליח ליצור AI שתהיה חכמה יותר מאיתנו אנחנו בעצם נהיה סוג של אלוהים לא?
למה אנחנו לא ישנים בעצם?
ידידה שלי ישנה אצלי עכשיו, מה אנחנו יכולים לעשות כדי להתקרב..?
למה אנחנו בעצם שואלים שאלות מאנונימי אם אנחנו גם ככה ממשתמש אנונימי? אנחנו בעצם עושים אנונימי למשתמש אנונימי^~^
חבר שלי ואני גרים ביחד, אבל אנחנו ישנים בחדרים נפרדים, אם יוצא מצב שאנחנו ישנים ביחד אז אנחנו מרחיקים מיטות.. זה נורמלי?
ההורים שלי כועסים עלי שאני הולכת כל פעם לישון אצל חברות אבל בעצם אני ישנה אצל, חבר שלי שהם לא יודעים אנחנו שנה ועכשיו
יכול להיות שבעצם עכשיו אנחנו בגהנום?
אתם לא ישנים עכשיו אז אתם ישנים בבוקר או מחזיקים את עצמכם עד הלילה שוב?
אני בחופשה עם אבא שלי ואנחנו ישנים באותה מיטה (לכל אחד יש את הצד שלו)
יצא לכם לחשוב פעם, שעכשיו אנחנו חיים בחלום ושאנחנו מתים, אנחנו בעצם מתחילים את החיים האמיתיים?
אולי אנחנו בעצם עיוורים ולא מספרים לנו,אולי אנחנו עוצמים עיניים עכשיו,ועושים משהו אחר ממה שאנחנו חושבים